غیبت هافبک بلژیکی چلسی باز هم به دلیل مصدومیت

غیبت هافبک بلژیکی چلسی باز هم به دلیل مصدومیت

پایگاه خبری فوتبالی- رومئو لاویا هافبک جوان باشگاه چلسی به دلیل مصدومیت دیدار این تیم مقابل ولورهمپتون در چارچوب هفته دوم لیگ برتر انگلیس را از دست داد.

به گزارش فوتبالی، دو تیم چلسی و ولورهمپتون در چارچوب هفته دوم لیگ برتر انگلیس از دقایقی دیگر به مصاف هم خواهند رفت. نکته جالب توجه در لیست تیم چلسی غیبت رومئو لاویا بود که به عنوان یکی از مهره‌های ثابت انزو مارسکا در بازی‌های اخیر از او نام برده می‌شد.

با توجه به این موضوع انزو مارسکا سرمربی چلسی پس از اعلام ترکیب تیم مصاحبه‌ای انجام داد و گفت: لاویا یک مشکل جزئی در ناحیه همسترینگ خود دارد، یک سوزش وجود دارد اما مشکل بزرگی نخواهد بود. دلیل غیبت او این است که نمی‌خواهیم در مورد او ریسک کنیم.

بنظر می‌رسد با توجه به مصدومیت‌های سنگینی که رومئو لاویا در یک سال اخیر گذرانده باشگاه چلسی نمی‌خواهد در مورد او عجله کند و صبر می‌کنند تا وضعیت او کاملا بهبود پیدا کند و بعد از آن در بازی‌ها استفاده‌کنند.

رومئو لاویا ۲۰ ساله که تابستان گذشته از ساوتهمپتون به چلسی پیوست تا به حال تنها در سه بازی رسمی برای آبی‌ها به میدان رفته و مجموع دقایق بازی او به بالاتر از ۱۰۵ دقیقه نمی‌رسد و هواداران چلسی باید برای رسیدن این هافبک جوان به آمادگی کامل بیشتر صبر کنند.

۱۴۲۸