مقصد بعدی مدافع هلندی بایرلورکوزن کدام تیم خواهد بود؟

مقصد بعدی مدافع هلندی بایرلورکوزن کدام تیم خواهد بود؟

پایگاه خبری فوتبالی- جرمی فریمپونگ، مدافع هافبک هلندی باشگاه بایر لورکوزن به دنبال جدایی از باشگاه آلمانی است.

به گزارش فوتبالی، یکی از بهترین مدافعان کناری فصل گذشته فوتبال اروپا، جرمی فریمپونگ بود. هرچند که این بازیکن معمولا در پست وینگ‌بک بازی می‌کرد، اما آمار فوق‌العاده‌ای که از خود به جای گذاشت باعث شد تا خیلی از تیم‌هایی که تمایل زیادی به بازی سیستم سه دفاعه ندارند هم شرایط او را مورد بررسی قرار دهند. از طرفی، شاید مدیران باشگاه بایر لورکوزن هم تمایل زیادی به حفظ این ستاره هلندی نداشته باشند.

به نقل از اسکای اسپرت آلمان، جرمی فریمپونگ به صورت جدی به دنبال جدایی از بایر لورکوزن در تابستان امسال است. او واقعا به دنبال ترک این باشگاه در همین تابستان است. چند باشگاه نظیر بایرن مونیخ، آرسنال، منچسترسیتی، پاری سن ژرمن و بارسلونا به دنبال این بازیکن هستند.

بارسلونا اخیرا به اصرار هانسی فلیک این بازیکن را زیر نظر گرفته است. اما این‌که این باشگاه در رقابت برای خرید فریمپونگ حضور به عمل می‌آورد یا خیر بستگی به شرایط ژائو کانسلو دارد. منچسترسیتی تمایل دارد تا مدافع پرتغالی را در همین تابستان به صورت دائمی به فروش برساند، اما مدیران بارسلونا از خرید این بازیکن مطمئن نیستند. آن‌ها به دلیل شرایط سنی دو بازیکن، ترجیح می‌دهند فریمپونگ را به خدمت بگیرند. گفته می‌شود بایر لورکوزن برای این بازیکن چیزی حدود 30 الی 40 میلیون یورو می‌خواهد.

دیگر باشگاه‌ها اما چندان نیازی به این بازیکن ندارند. به طور مثال پاری سن ژرمن با در اختیار داشتن اشرف حکیمی، چندان برای خرید فریمپونگ فشار نمی‌آورد.

 1428