بایرن‌مونیخ و غول‌های اروپایی در پی جذب ستاره جوان بایرلورکوزن

بایرن‌مونیخ و غول‌های اروپایی در پی جذب ستاره جوان بایرلورکوزن

پایگاه خبری فوتبالی - جرمی فریمپونگ، بازیکن بیست و یک ساله بایر لورکوزن آلمان اخیرا علاقه‌مندان و مشتریان زیادی پیدا کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اشپورت آینس، تیم فوتبال بایر لورکوزن در فصل جدید نمایش‌های خوبی ارائه می‌دهد. طبق این گزارش، جرمی فریمپونگ که یکی از بهترین بازیکنان تیم جراردو سیوآنه محسوب می‌شود، مورد توجه مدیران و مسئولان باشگاه بایرن مونیخ آلمان قرار گرفته است. این نشریه آلمانی رقم انتقال این بازیکن جوان را مبلغی در حدود رقم سی میلیون یورو می‌داند اما در عین حال نیز ادعا می‌کند که هنوز هیچ مذاکره‌ای بین طرفین ماجرا صورت نگرفته است.

جرمی فریمپونگ بیست و یک ساله در ژانویه سال ۲۰۲۱ به بای آرنا آمد و حالا یک گزینه مطمئن در سمت راست خط دفاعی به حساب می‌آید. قرارداد این بازیکن جوان تا سال ۲۰۲۵ اعتبار دارد و بایر لورکوزن برای این بازیکن کناری سمت راست در سال ۲۰۲۱ رقم یازده میلیون یورو پرداخت کرد.

جرمی فریمپونگ که سابقه بازی در باشگاه‌های مطرح و بزرگی همانند منچستر سیتی انگلیس و سلتیک گلاسکو اسکاتلند را نیز در کارنامه دوران بازی حرفه‌ای خود دارد، در رقابت‌های فصل جاری دو گل به ثمر رسانده و هشت پاس گل نیز برای هم تیمی های خود ارسال کرده است. این مدافع کناری سمت راست و جوان بایر لورکوزن اخیرا به جز بایرن مونیخ، برای انتقال و جابه‌جایی به بروسیا دورتموند و چند باشگاه بزرگ دیگر اروپایی از کشورهای اسپانیا و انگلستان هم لینک شده است.

9404