بارسلونا به دنبال جذب مدافع هلندی بایرلورکوزن

بارسلونا به دنبال جذب مدافع هلندی بایرلورکوزن

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا به درخواست هانسی فلیک سرمربی جدید خود، علیرغم محدودیت های موجود، پیشنهادی را برای جذب جرمی فریمپونگ از بایرلورکوزن ارائه کرده است.

به گزارش فوتبالی، طبق خبر نشریه اسپورت باشگاه بارسلونا پیشنهاد اولیه پایین تری را برای فریمپونگ در مقایسه با ارزش ۵۰ میلیون یورویی که توسط Transfermarkt برای او قرار داده شده ارائه کرده است. اما ادعا می شود که بایرلورکوزن می تواند مایل به در نظر گرفتن بازیکنان بارسلونا در این انتقال باشد، زیرا قبلاً علاقه خود را برای جذب آنسو فاتی بیان کرده است. با این حال، این مهاجم احتمالا دارد هر انتقالی را قبل از شروع پیش فصل رد کند.

جرمی فریمپونگ ظاهراً به دلیل توصیه فلیک یک هدف مهم برای بارسلونا است. بدیهی است که این مریچبی ۵۹ ساله فوتبال آلمان را فوق العاده خوب می شناسد، اما اسپورت اضافه می کند که هدف قرار دادن هر بازیکنی از سوی بارسلونا در حال حاضر یک احتمال است زیرا با توجه به وضعیت مالی جاری باشگاه نمی تواند خریدهایی بزرگ و گران قیمت را انجام دهد. فریمپونگ اگرچه در آمستردام متولد شد، اما تنها در ۹ سالگی به منچسترسیتی پیوست و تقریباً یک دهه را در رده های جوانان باشگاه گذراند. پس از موفقیت در سلتیک، او در تیم بایرلورکوزن تحت هدایت ژابی آلونسو به عنوان یک مدافع کناری هجومی پیشرفت کرد و فصل گذشته را با ۱۴ گل و ۱۲ پاس گل به پایان رساند. بارسلونا اگر می خواهد شانسی برای تقویت تیم و رقابت با رئال مادرید در فصل آینده داشته باشد باید تیم خود را در فصل آینده تقویت کند.

۱۰۰۹