بایرن مونیخ در پی جذب ستاره هلندی بایر لورکوزن

بایرن مونیخ در پی جذب ستاره هلندی بایر لورکوزن

پایگاه خبری فوتبالی- جرمی فریمپونگ، مدافع-هافبک بایر لورکوزن که عملکرد فوق‌العاده‌ای در این فصل داشته، مورد توجه بایرن مونیخ قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، جرمی فریمپونگ، مدافع-هافبک هلندی بایر لورکوزن یکی از بهترین بازیکنان این فصل فوتبال آلمان و اروپا بوده است. او سن کمی دارد و به همین خاطر گزینه جذابی برای باشگاه‌های بزرگ دنیا به حساب می‌آید. اخیرا شنیده‌ها حاکی از آن است که این بازیکن به لیست خرید بایرن مونیخ اضافه شده است.

به گفته فلوریان پلتنبرگ، خبرنگار سرشناس آلمانی رسانه اسکای آلمان، اگر بایرن مونیخ سرمربی‌ای را انتخاب کند که از سیستم سه دفاع دفاعی استفاده می‌کند، فریمپونگ هدف اصلی پست وینگ بک راست در نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود.

این بازیکن 23 ساله یک بند آزادسازی در قرارداد فعلی خود با لورکوزن به ارزش حدود 40 تا 45 میلیون یورو دارد که با توجه به عملکرد او در این فصل، مبلغ زیادی به نظر نمی‌رسد. بایرن مونیخ توان مالی پرداخت این مبلغ را دارد، اما باید دید آینده نیمکت این باشگاه چگونه خواهد بود.

فریمپونگ یکی از بهترین مدافعان کناری اروپا بوده و اعداد فوق‌العاده‌ای را در این فصل به ثبت رسانده است. ستاره لورکوزن در 30 بازی‌ای که برای تیمش انجام داده، 10 گل زده و 10 پاس گل داده است.

پلتنبرگ اعلام کرده است که چندین باشگاه دیگر نیز فریمپونگ را زیر نظر دارند که شایعه شده یکی از آنها لیورپول است.

اخیراً در مصاحبه‌ای از فریمپونگ در مورد پیوستن به لیورپول سوال شد و ستاره هلندی در پاسخ گفت که بازی کردن برای قرمزها فوق العاده است.

1428