تصویری بامزه از کودکی امباپه با پیراهن رئال مادرید

تصویری بامزه از کودکی امباپه با پیراهن رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - رئالی ها قول سورپرایز را در مراسم معارفه امباپه داده بودند و به نظر می رسد که شگفتانه آنها مربوط به تصاویر دیده نشده از کودکی ستاره فرانسوی بوده است.

به گزارش فوتبالی، امباپه دوازده سال پیش برای تست دادن به والدبباس آمد و در آکادمی رئال تست داد که مدیران رئال هم او را پذیرفتند اما خود این بازیکن و خانواده اش ترجیح دادند که در فرانسه بمانند و به همین دلیل پیشنهاد موناکو  را پذیرفتند.

باشگاه رئال مادرید در کلیپ معرفی امباپه، چندین تصویر منتشر نشده از کودکی امباپه را گنجاند. در این تصاویر، کیلیان در کودکی با پیراهن رئال دیده می شود. یکی از لحظات جالب مربوط به خوش و بش ستاره فرانسوی با زین الدین زیدان است. در حقیقت زیزو اولین کسی بود که امباپه را به مدیران رئال معرفی کرد و به والدبباس آورد.

امباپه همان طور که خودش بارها گفته از کودکی رئالی بوده و رویای پیوستن به رئال مادرید را داشته و به نظر می رسد که بالاخره به رویایش دست پیدا کرد. کیلیان در مراسم معارفه خود از کودکان حاضر در ورزشگاه خواست که از تلاش برای دستیابی به رویاهایشان دست نکشند تا همچون او بتوانند به خواسته ها و رویاهایشان دست پیدا کنند.

4125