کیلیان امباپه به تیم مادریدی پیوست!

کیلیان امباپه به تیم مادریدی پیوست!

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که هواداران رئال مادرید منتظر انتقال کیلیان امباپه به تیمشان در تابستان آینده هستند، یک باشگاه مادریدی از جذب ستاره فرانسوی خبر داد!

به گزارش فوتبالی، باشگاه دپورتیوو کارابانچل که متعلق به یکی از خیابان های شهر مادرید است، در بیانیه ای در صفحه خود در شبکه اجتماعی اکس نوشت:" کیلیان امباپه برای فصل 25-2024 به کارانچل ملحق خواهد شد. پس از مذاکراتی سخت به عنوان بازیکن آزاد تا سال 2026 با ما قرارداد خواهد بست. خریدی برای جنگیدن برای صعود. خوش آمدی امباپه!"

باشگاه کارابانچل در لیگ دسته پنجم اسپانیا توپ می زند و نامش از یکی از خیابان های شهر مادرید برگرفته شده است. روز 28 دسامبر در اسپانیا روز دروغ است و به همین خاطر باشگاه مادریدی تصمیم گرفت که این گونه با هوادارانش شوخی کند.

امباپه تا پایان فصل با پی اس جی قرارداد دارد و هنوز به نتیجه نرسیده که قراردادش را تمدید کند یا به تیمی دیگر ملحق شود. رئال مادرید یکی از تیم هایی است که شرایط جذب مهاجم فرانسوی را دنبال می کند. امباپه از روز اول ژانویه می تواند بر اساس قوانین به صورت آزادانه با مشتری خود برای فصل بعد مذاکره کند که رئال مادرید می تواند یکی از گزینه های محتمل برای او باشد هر چند که تیم هایی نظیر لیورپول و منچستریونایتد هم جویای شرایط جذب مهاجم فرانسوی هستند.

4125