عکس؛ بوسه امباپه به لوگوی رئال مادرید در مراسم معارفه‌اش

عکس؛ بوسه امباپه به لوگوی رئال مادرید در مراسم معارفه‌اش

پایگاه خبری فوتبالی - مراسم معارفه کیلیان امباپه در حال حاضر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در حال برگزاری است و چیزی حدود هشتاد هزار هوادار رئال مادرید برای این مراسم در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو حضور دارند.

به گزارش فوتبالی ، کیلیان امباپه پس از حضور در چمن ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، به جایگاه ویژه ای که برایش مشخص شده بود رفت و با هواداران رئال مادرید صحبت کرد و اولین سخنرانی خود را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو انجام داد. امباپه در این رابطه صحبت کرد که پوشیدن پیراهن رئال مادرید رویای کودکی او بوده است و حالا او به رویای خودش رسیده است.

هواداران رئال مادرید به شدت کیلیان امباپه را مورد تشویق قرار دادند و نام او را فریاد زدند. کیلیان امباپه هم در واکنش به تشویق های هواداران رئال مادرید، بر لوگوی رئال مادرید از روی پیراهنش بوسه زد و به این ترتیب لوگوی رئال مادرید را بوسید.

امباپه پیراهن شماره 9 رئال مادرید را بر تن کرده است و در فصل پیش رو هم این پیراهن بر تن او خواهد بود و باید دید که اوضاع برای این ستاره فرانسوی در جمع مادریدی ها به چه شکل پیش خواهد رفت. امباپه پس از سال ها حرف و حدیث و شایعه، در نهایت به رئال مادرید ملحق شد.

1471