تیم‌هایی که رکورددار فتح کوپا آمریکا هستند؛ سبقت گرفتن یاران مسی

تیم‌هایی که رکورددار فتح کوپا آمریکا هستند؛ سبقت گرفتن یاران مسی

پایگاه خبری فوتبالی - رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 هم به پایان رسید و تیم ملی آرژانتین توانست در این رقابت ها با پیروزی یک بر صفر مقابل کلمبیا در فینال، جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

به گزارش فوتبالی ، آرژانتینی ها برای دومین بار پیاپی توانستند قهرمان رقابت های کوپا آمه ریکا شوند. در حقیقت تیم ملی آرژانتین در رقابت های کوپا آمه ریکا 2021 هم به قهرمانی رسیده بود و حالا در رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 هم قهرمان شده است. آرژانتینی ها با این دو قهرمانی پیاپی، حالا شانزده بار است که در تاریخ خود قهرمان بازی های کوپا آمه ریکا شده اند و به این ترتیب تیم ملی آرژانتین پر افتخار ترین تیم در تاریخ این رقابت ها است.

پس از یاران لیونل مسی، تیم ملی اروگوئه قرار می گیرد. اروگوئه ای ها تا حالا توانسته اند پانزده بار قهرمان رقابت های کوپا آمه ریکا شوند. در حقیقت تیم ملی آرژانتین از تیم ملی اروگوئه سبقت گرفت و پر افتخار ترین تیم در تاریخ این رقابت ها شد.

تیم ملی برزیل 9 بار توانسته است قهرمان کوپا آمه ریکا شود و به این ترتیب سومین تیم پر افتخار تاریخ این رقابت ها است. تیم ملی شیلی هم دو بار توانسته است قهرمان رقابت های کوپا آمه ریکا شود.

1470