پیام خداحافظی ستاره تیم ملی فرانسه از بازی های‌ملی

پیام خداحافظی ستاره تیم ملی فرانسه از بازی های‌ملی

پایگاه خبری فوتبالی – اولیویه ژیرو، بهترین گلزن تاریخ تیم ملی فرانسه، پس از خداحافظی از تیم ملی کشورش، پیامی احساسی را در حساب شخصی‌اش منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، ژیرو پس از اتمام حضورش در پیراهن تیم ملی فرانسه به همراه این تیم در رقابت‌های یورو 2024، پیامی احساسی را خطاب به بازیکنان تیم ملی فرانسه و طرفداران این تیم منتشر کرد. ژیرو پیش‌تر تایید کرده بود که پس از رقابت های یورو در کشور آلمان، از بازی های ملی خداحافظی خواهد کرد، جایی که فرانسه در مسیر رسیدن به فینال از اسپانیا، قهرمان نهایی این رقابت‌ها شکست خورد. این مهاجم فرانسوی که برای پیوستن به تیم آمریکایی لوس آنجلس اف سی، با این تیم به توافق دست پیدا کرده بود، تنها در 4 بازی و مجموعا 59 دقیقه در رقابت‌های یورو 2024 حضور پیدا کرد و هرگز در ترکیب اصلی این تیم حضور نداشت. 

ژیرو در طول 137 بازی ملی، 57 بار برای فرانسوی‌ها گلزنی کرده تا بالاتر از تیری آنری با 51 گل و کیلیان امباپه با 48 گل، به عنوان بهترین گلزن تاریخ این تیم شناخته شود.

او با پیامی احساسی مهر تاییدی بر تصمیم خود مبنی بر خداحافطی اش از تیم ملی فرانسه زد:" افتخار داشتم تا این پیراهن آبی را بر تن کنم و نماینده فرانسه باشم. با پیوستن به این تیم و با وجود بازیکنان و اعضای تیم، خانواده دومم را پیدا کردم. ما همیشه همدیگر را حمایت کرده ایم، ما لذت و ناامیدی را تجربه کردیم، برد و باخت را تجربه کردیم، اشک و لبخند را تجربه کردیم اما همیشه متحد و حمایتگر بودیم. از این به بعد، من طرفدار شماره یک فرانسه هستم. این تیم فرانسه که 13 سال در خدمت آن بودم، برای همیشه در قلب من خواهد بود، این بزرگترین افتخار من و زیباترین خاطره من خواهد بود."

2102