ژیرو، برادر بزرگتر تیم ملی فرانسه

ژیرو، برادر بزرگتر تیم ملی فرانسه

به گزارش ورزش سه، ژیرو به دلیل آنکه در یکی از بازی‌های دوستانه‌ی فرانسه پیش از شروع جام جهانی مصدوم شده بود نتوانست از اولین بازی لو بلو در روسیه به عنوان بازیکن فیکس به میدان برود. دیدیه دشان برای اولین بار در خط تهاجمی تیمش از ترکیب کیلین امباپه، آنتوان گریزمان و عثمان دمبله استفاده کرد تا در پایان بازی بگوید " وقتی می‌فهمیدم اولیویه ژیرو چقدر مهم است که در زمین حضور ندارد ". 


در بازی دوم فرانسه با پرو، ژیرو به ترکیب بازگشت و با حفظ توپ، برتری در هوا و دویدن‌های پیاپی به کانال‌های دفاعی حریف، بعد دیگری به بازی فرانسوی‌ها اضافه کرد. "

 این فوتبالیست شاغل در چلسی مسلماً دانش فوتبالی خارق‌العاده‌ای دارد ولی تنها مزیت او برای تیم ملی فرانسه این نیست. بنجامین پاوارد درباره‌ی ژیرو می‌گوید " من روحیه‌اش را دوست دارم. او قبل از بازی روی صندلی می‌رود و با انتخاب بهترین کلمات به ما انگیزه می‌دهد که از جان و دل برای فرانسه مایه بگذاریم. او مهاجم بی‌نظیری است که هر کجا رفته گلزنی کرده و از این گذشته انسان بی‌نظیری است. من که دوستش دارم ".


برادر بزرگتر فرانسوی‌ها با استفاده از تجربه‌ی خود که از بیش از ده سال بازی کردن فوتبال حرفه‌ای بدست‌آمده برای تهییج و قرار دادن هم‌تیمی‌هایش در مسیر درست استفاده می‌کند. ژیرو می‌گوید " دوران فوتبالی من فراز و نشیب‌های زیادی داشته. رسیدن به موفقیت برای من ساده بدست نیامده. ولی من از لحظه به لحظه‌اش لذت برده‌ام. سخت‌کوشی و پشتکار همیشه نتیجه می‌دهد ".

ژیرو فوتبال را از لیگهای دسته سه و دسته دوی فرانسه آغاز کرده و در سال 2010 در تیم مون‌پلیه خود را به دنیای فوتبال نشان می‌دهد. او می‌گوید " جام جهانی رویای کودکی من است. دائم به جوانترهای تیم می‌گویم از لحظه به لحظه‌ی جام جهانی لذت ببرید ".


مهاجم فرانسوی می‌گوید بهترین روزهای دوران فوتبالی خود را پشت سر می‌گذارد و امیدوار است با کمک به پیروزی فرانسه بر بلژیک در نیمه‌نهایی جام جهانی روسیه، بتواند لحظات پرلذت بیشتری را در روسیه سپری کند. ژیرو می‌گوید " ما فقط روی یک چیز تمرکز کرده‌ایم، شکست دادن بلژیک و رسیدن به فینال. مسابقه‌ی هیجان‌انگیزی در انتظارمان است ".