الیویه ژیرو: دوست دارم یک جام حذفی دیگر ببرم

الیویه ژیرو: دوست دارم یک جام حذفی دیگر ببرم

خبرگزاری فوتبالی - چلسی با نتیجه سه بر یک مقابل منچستریونایتد پیروز شد و جواز حضور در فینال FA Cup را بدست آورد. الیویه ژیرو گل اول تیمش را به ثمر رسانده بود.

به گزارش فوتبالی، این ملی پوش فرانسوی پس از عبور از سد منچستریونایتد قصد دارد برای پنجمین بار در دوران حرفه‌ای خود این جام را بدست آورد. ژیرو پیش از این 4 بار در جام حدفی قهرمان شده است؛ 3 بار با آرسنال و 1 بار با چلسی و اکنون انگیزه‌ی زیادی دارد تا بتواند برای پنجمین بار در این رقابت‌ها قهرمان شود. ژیرو در این باره گفت:" من به پسرها گفتم که دوست دارم یک جام حذفی دیگر ببرم، این پنجمین جام حذفی من خواهد بود و ما در یک فینالِ دیگر قرار داریم. یک بازی بزرگ مقابلِ آرسنال داریم که به شخصه برای من خیلی ویژه خواهد بود. ما خیلی خوب بازی کردیم و اکنون می‌خواهیم لیگ را با حضور در جمع سه تیم برتر به پایان ببریم. ما منچستریونایتد را تحت فشار قرار دادیم و آن‌ها موقعیت زیادی ایجاد نکردند، ما بر بازی مسلط شدیم."

الیویه ژیرو در ادامه گفت :"من همیشه می‌خواهم گل بزنم و پاس‌گل بدهم، مدتی این اتفاق نیفتاد اما شما همیشه به دنبال این هستید که در بازی روی مناطق مختلف تاثیر بگذارید. شما همیشه می‌خواهید در بازی های بزرگ شرکت کنید. با انگیزه‌ی مضاعفی وارد این بازی شدیم، ما می‌خواهیم جام را ببریم و به این طرز فکر نیاز داریم."

1470