واکنش رامین به انتخاب استقلال؛ هر چیزی در زمان درستش رخ می‌دهد

واکنش رامین به انتخاب استقلال؛ هر چیزی در زمان درستش رخ می‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی- رامین رضاییان با انتقال به استقلال به بمب نقل و انتقالات در فصل جاری بدل شد.

به گزارش فوتبالی، رضاییان که در سال‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی در تیم ملی و سپاهان داشته حالا در لیگ بیست و چهارم پیراهن شماره 10 استقلال را بر تن خواهد کرد. او بعد از مهدی هاشمی‌نسب به یکی از جنجالی‌ترین یاغی‌های فوتبال ایران بدل شده است.

رضاییان که از زمان انعقاد قرارداد با استقلال مورد هجمه شدیدی از سوی هواداران پرسپولیس و پیشکسوتان این باشگاه قرار گرفت حالا با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرامی خودش نسبت به این حواشی و اتفاقات واکنش جالبی نشان داد که در نوع خودش جالب است.

این بازیکن ۳۳ ساله که بعد از آرمان رمضانی به جدیدترین بازیکن بدل شد که بعد از پوشیدن پیراهن پرسپولیس، استقلالی می‌شود ساعتی قبل پستی را منتشر کرد زیر آن، این جمله را به عنوان کپشن قرار داد: «هر چیزی در زمان درست خودش رخ می‌دهد.

احتمالا منظور رضاییان از انتشار این پست و این جمله این بوده است که به منتقدانش بگوید تصمیمش درست بوده و مخالفت و انتقادات آنها تاثیری روی نظر او ندارد.

رامین که همین ماه گذشته با سپاهان موفق شد به قهرمانی در جام حذفی دست پیدا کند و اولین جام دوران حرفه‌ای خودش را بالای سر ببرد حالا امیدوار است در استقلال روزهای درخشانی داشته باشد و با این تیم قهرمان لیگ شود.

۹۰۹۸