دی ماریا درباره مسی: هم ناراحتم و هم خوشحالم!

دی ماریا درباره مسی: هم ناراحتم و هم خوشحالم!

پایگاه خبری فوتبالی - آنخل دی ماریا آخرین بازی ملی خود را انجام داد و این بازی با قهرمانی در رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 برای او و تیم ملی آرژانتین همراه شد.

به گزارش فوتبالی ، تیم ملی آرژانتین در دیدار فینال رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 موفق شد با نتیجه یک بر صفر تیم ملی کلمبیا را شکست و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

آنخل دی ماریا که آخرین بازی ملی خودش را در ترکیب تیم ملی آرژانتین انجام داد، پس از پایان بازی در گفت و گو با خبرنگاران گفت:" ناراحت هستم چرا که مسی به خاطر مصدومیت تعویض شد. از سوی دیگر خوشحال هستم چرا که بالاخره توانستیم آن جشن و شادی که مسی لیاقت آن را دارد به او بدهیم."

آنخل دی ماریا در آخرین بازی ملی خود احساساتی شد و گریه کرد. دی ماریا یک فصل دیگر در بنفیکا به کار خود ادامه خواهد داد و باید دید که اوضاع برای او به چه شکل پیش می رود. در هر صورت دوران حضور او در تیم ملی آرژانتین دیگر به پایان خود رسیده است.

لیونل مسی در بازی تیم ملی آرژانتین مقابل تیم ملی کلمبیا، با تکل خشنی که سانتیاگو آریاس روی پایش زد مصدوم شد و زمین مسابقه را ترک کرد و گریه کرد. مسی در پایان بازی پس از قهرمانی، خوشحال شد و لبخند زد.

1471