هر کدام از بازیکنان تیم ملی آرژانتین در سال 2023 چند گل زدند؟

هر کدام از بازیکنان تیم ملی آرژانتین در سال 2023 چند گل زدند؟

پایگاه خبری فوتبالی - آخرین فیفادی سال 2023 میلادی هم برگزار شد و به این ترتیب کار تیم های ملی مختلف در این سال میلادی به پایان رسید و باید دید که در فیفادی های سال آینده اوضاع به چه شکل پیش خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی ، تیم ملی آرژانتین در آخرین فیفادی سال 2023 میلادی با نتیجه دو بر صفر مقابل تیم ملی اروگوئه شکست خورد اما در بازی بعدی آن توانست با نتیجه یک بر صفر تیم ملی برزیل را شکست دهد. این بازی ها در مرحله انتخابی جام جهانی 2026 برگزار شدند.

در سال 2023 میلادی، لیونل مسی موفق شد 8 گل برای تیم ملی آرژانتین بزند و بهترین گلزن تیم ملی آرژانتین بود. نیکولاس اوتامندی دو گل در این سال زده است. انزو فرناندز و نیکولاس گونزالس هم دو گل زده اند.

بازیکنان دیگری مثل آنخل دی ماریا، مونتیل، آلمادا، پزلا، کریستین رومرو، پاردس و تاگلیافیکو هم هر کدام یک گل برای تیم ملی آرژانتین در سال 2023 میلادی به ثمر رساندند.

آرژانتینی ها در سال 2023 تنها یک باخت مقابل تیم ملی اروگوئه داشتند و تیم لیونل اسکالونی پس از قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر همچنان روند خوبی را داشت و بازی های قابل قبولی را از خودش ارائه داد.

1471