عکس؛ از اشک تا لبخند دی ماریا در مراسم خداحافظی با تیم ملی آرژانتین

عکس؛ از اشک تا لبخند دی ماریا در مراسم خداحافظی با تیم ملی آرژانتین

پایگاه خبری فوتبالی - فدراسیون فوتبال آرژانتین تصمیم گرفت که به مناسبت برگزاری بازی تیم ملی آرژانتین مقابل تیم ملی شیلی، یک مراسم خداحافظی برای آنخل دی ماریا برگزار کند.

به گزارش فوتبالی ، بامداد امروز (جمعه شانزدهم شهریور ماه) تیم ملی آرژانتین در هفته هفتم از رقابت های مقدماتی جام جهانی 2026 در منطقه آمریکای جنوبی به مصاف تیم ملی شیلی رفت و موفق شد در این بازی با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

آنخل دی ماریا پس از رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 که با قهرمانی تیم ملی آرژانتین همراه شد، تصمیم گرفت که از تیم ملی آرژانتین خداحافظی کند و به این ترتیب دیگر به کارش در بازی های ملی خاتمه داد.

در مراسم خداحافظی دی ماریا، بازیکنان آرژانتین به او ادای احترام کردند و دی ماریا را روی دست های خود به بالا پرتاب کردند. آنخل دی ماریا در این مراسم احساساتی هم شد و اشک ریخت. لیونل مسی یک پیام برای آنخل دی ماریا ضبط کرده بود که این پیام به صورت ویدیویی در ورزشگاه منتشر شد.

دی ماریا به همراه تیم ملی آرژانتین توانست دو بار قهرمان کوپا آمه ریکا شود و یک بار هم جام جهانی را بالای سر ببرد. دی ماریا قهرمان المپیک نیز شده است.

1471