واکنش سرمربی تیم ملی آرژانتین به آینده مبهم مسی پس از جام جهانی 2022

واکنش سرمربی تیم ملی آرژانتین به آینده مبهم مسی پس از جام جهانی 2022

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی و ستاره تیم ملی آرژانتین و باشگاه پاریسن ژرمن در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد که شاید پس از تورنمنت جام جهانی 2022 از رقابت‌های ملی خداحافظی کند، اما لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین فعلا راجع به این موضوع نگران نیست. 

به گزارش فوتبالی، آلبی سلسته یکی از اولین تیم‌هایی بود که صعود خود را به جام جهانی مسجل کرد. مسی پس از پیروزی 3-0 مقابل ونزوئلا راجع به آینده‌اش در تیم ملی آرژانتین گفت: "من فقط به رویداد بعدی فکر می‌کنم و الان تمرکزم روی بازی با اکوادور است. بعد از جام جهانی، باید خیلی از چیزها را مورد بررسی قرار دهم."

به نقل از مارکا، حالا اسکالونی در واکنش به این خبر گفت: "چرا باید به آینده فکر کنیم، وقتی می‌توانیم از زمان حال لذت ببریم. فکر کردن راجع به اتفاقات پس از جام جهانی، بیهوده است."

همچنین دی ماریا دیگر ستاره آرژانتینی پاریسن ژرمن تائید کرد که جام جهانی 2022 آخرین تورنمنت ملی‌اش خواهد بود. اسکالونی در این باره نیز گفت: "همیشه گفته‌ام که فوتبال بسیار سخت و غیرقابل پیش بینی است. دیدید که ایتالیا در حالی که لایق صعود به جام جهانی بود، ناکام ماند. این در حالیست ایتالیا یکی از بهترین تیم‌های دنیا می‌باشد."

4416