صحبت‌های سرمربی اسپانیا بعد از قهرمانی در یورو 2024

صحبت‌های سرمربی اسپانیا بعد از قهرمانی در یورو 2024

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیس دلافوئنته سرمربی اسپانیا پس از برتری دو بر یک مقابل انگلیس و قهرمانی در یورو 2024، اذعان دارد که به آینده تیمش بسیار امیدوار است. 

به گزارش فوتبالی، فینال یورو 2024، یک شنبه شب میان تیم های انگلیس و اسپانیا برگزار شد که لاروخا با گل لحظات پایانی اویارزابال موفق شد با حساب دو بر یک انگلیس را شکست دهد و برای چهارمین بار قهرمان جام ملت های اروپا شود. بسیاری از کارشناسان معتقدند که اسپانیا جزو تیم های شایسته جام بود و لاروخا همچنین در تمامی مسابقات یورو به پیروزی رسید. 

به نقل از سایت مارکا، حالا دلافوئنته سرمربی اسپانیا بعد از پایان بازی گفت: "با دیدن هواداران و بازیکنان، من نمی توانم از این خوشحال تر باشم. روز فوق العاده ای بود، جایی که یک تیم شایسته به قهرمانی رسید. به نظرم، اسپانیا بهترین تیم دنیاست. ما همیشه می توانیم پیشرفت کنیم و هدف اصلی ما همین است. در این تیم ما همیشه به پیشرفت و بهتر شدن فکر می کنیم."

اسپانیا حالا رکورد دار قهرمانی در یورو است. لاروخا تا ماه سپتامبر دیگر بازی ندارد، اما در ماه سپتامبر در رقابت های لیگ ملت ها اروپا باید با صربستان و سوئیس دیدار کند و سپس خودش را برای مقدماتی جام جهانی در دسامبر آماده کند. 

4416