عکس و پیام جالبی که دی ماریا در کنار مسی منتشر کرد

عکس و پیام جالبی که دی ماریا در کنار مسی منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - آنخل دی ماریا قرار است که در فینال کوپا آمه ریکا 2024، آخرین بازی خود را برای تیم ملی آرژانتین انجام بدهد و پس از آن به طور کامل از رقابت های ملی خداحافظی خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی ، فینال کوپا آمه ریکا 2024، بامداد دوشنبه 25 تیر ماه از ساعت 22:30 به وقت ایران برگزار می شود و باید دید که در این بازی که میان تیم ملی آرژانتین و تیم ملی کلمبیا است، چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام تیم موفق می شود جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

آنخل دی ماریا که قرار است آخرین بازی ملی خود را انجام بدهد. در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، تصویری جالب در کنار لیونل مسی منتشر کرده است. این تصویر مربوط به تمرینات آلبی سلسته است. آنخل دی ماریا درباره این تصویر نوشته است:" زندگی بیشتر از آن چه آرزوی آن را داشته ام، به من بخشیده است."

در حقیقت این پیام آنخل دی ماریا نشان می دهد که این ستاره آرژانتینی از دوران حرفه ای خود و شرایطی که داشته است، راضی است و حالا برای خداحافظی از رده ملی آماده شده است. او یک فصل دیگر در باشگاه بنفیکا به کار خود ادامه می دهد و باید دید که پس از آن چه اتفاقاتی رخ می دهد.

1470