نظر سرمربی اسپانیا راجع به فینال یورو 2024

نظر سرمربی اسپانیا راجع به فینال یورو 2024

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیس دلافوئنته سرمربی تیم ملی اسپانیا می گوید هر تیمی کمترین اشتباه را در فینال یورو 2024 انجام دهد، شانس بیشتری برای قهرمانی دارد.

به گزارش فوتبالی، امشب از ساعت 22:30 به وقت تهران، تیم های اسپانیا و انگلیس، فینال یورو 2024 را در شهر برلین برگزار می کنند. انگلیس به دنبال آن است که برای اولین بار خارج از خاک کشور خودش قهرمان یورو شود، اما اسپانیا که آخرین بار در سال 2012 قهرمان یورو شده، حالا می خواهد افتخارات دهه گذشته را تکرار کند و برای چهارمین بار قهرمان یورو شود. 

لوئیس دلافوئنته سرمربی لاروخا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت: "ما آرامش خودمان را حفظ کرده ایم، اما در عین حال هیجان زده هستیم چون قرار است در فینال بازی کنیم و بی صبرانه منتظر شروع بازی هستیم. انگلیس و اسپانیا دو تیم برتر اروپایی هستند و به همین خاطر در فینال حضور دارند. در این بازی ها، جزئیات تعیین کننده هستند و هر تیمی که مرتکب اشتباهات کمتری در زمین شود، شانس بیشتری برای قهرمانی دارد. ما هیچ وقت راه خودمان را گم نکردیم و همیشه می دانستیم که به دنبال چه چیزی هستیم. در بازی یک شنبه شب، هیچ تیمی از قبل روی کاغذ برنده نیست."

4416