زوج عیسی در خط حمله پرسپولیس؛ عبدی به روزهای خوب برمی‌گردد؟ (عکس)

زوج عیسی در خط حمله پرسپولیس؛ عبدی به روزهای خوب برمی‌گردد؟ (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- اگر پرسپولیس نتواند مهاجم جدیدی جذب کند، در این صورت مهدی عبدی را باید یکی از مهره‌های اصلی در ترکیب پرسپولیس بدانیم.

به گزارش فوتبالی، مذاکرات پرسپولیس با مهاجمان مختلف چندان خوب پیش نمی‌رود و این باشگاه هنوز نتوانسته بازیکنی را در پست فوروارد جذب کند.

این در شرایطی است که تیم از کمبود مهاجم ششدانگ رنج می‌برد و دست گاریدو برای خط حمله چندان باز نیست. در حال حاضر، عیسی آل‌کثیر یکی از مهمترین بازیکنان پرسپولیس در خط حمله است، مهاجمی که فصل قبل توانست 9 گل برای پرسپولیس به ثمر برساند و سهم بزرگی در قهرمانی قرمزها ایفا کند. آن هم در شرایطی که نیم فصل دوم به پرسپولیس پیوسته بود و اگر از اول فصل در پرسپولیس حضور داشت، شاید می‌توانست برای آقای گلی هم رقابت کند.

اما بازیکن دیگری که می‌‌توان برای خط حمله پرسپولیس روی او حساب کرد، مهدی عبدی است. عبدی سال گذشته با قراردادی قرضی راهی تراکتور شد و یک سال در آنجا حضور داشت.

این بازیکن توانست جمعا 6 گل برای تی‌تی‌ها به ثمر برساند و در اواخر فصل هم مصدومیت کار دستش داد و در چند بازی آخر تراکتور غایب بود.

عبدی حالا پس از یک سال دوری از پایتخت، دوباره به تیم سابقش برگشته و سعی دارد با تلاش زیاد در تمرینات، نظر سرمربی را جلب کند و خودش را به ترکیب اصلی برساند.

در عکسی که از تمرین دیروز پرسپولیس منتشر شده، عبدی و آل‌کثیر را می‌بینید که تمرین هد زدن می‌کنند و سعی دارند عصای دست یکدیگر در فصل جدید باشند.

هنوز معلوم نیست گاریدو چه سیستمی را برای پرسپولیس در نظر گرفته، ولی اگر تصمیم داشته باشد تیمش را با دو مهاجم راهی میدان کند، در این صورت باید عبدی را زوج عیسی در خط حمله پرسپولیس بدانیم.

البته هنوز 2 ماه دیگر از نقل و انتقالات باقی مانده و پرسپولیس به احتمال زیاد دستکم یک مهاجم را در این پنجره جذب خواهد کرد. اما اگر به هر دلیلی این اتفاق رخ ندهد، در این صورت عبدی را بسیار بیشتر از قبل در ترکیب پرسپولیس خواهیم دید!

7474