اولین تمدیدی پرسپولیس؛ در تکاپو برای فصلی بهتر (عکس)

اولین تمدیدی پرسپولیس؛ در تکاپو برای فصلی بهتر (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- آیا پورعلی‌گنجی امسال می‌تواند انتظارات هواداران پرسپولیس را برآورده کند؟

به گزارش فوتبالی، فصل قبل برای مدافع باتجربه پرسپولیس به بدترین شکل ممکن رقم خورد. مرتضی پورعلی‌گنجی که به اردوی تیم ملی فراخوانده شده بود، در بازی مقابل قطر به شکلی دلخراش مصدوم شد و از ناحیه رباط صلیبی به شدت آسیب دید.

همین مسئله، موجب شد پورعلی‌گنجی تمام دیدارهای پرسپولیس را تا پایان فصل از دست بدهد در همان اوایل لیگ، دست یحیی برای خط دفاع خالی شود. در بیشتر بازی‌های فصل اخیر، بار دفاعی پرسپولیس روی دوش کنعانی‌زادگان و گولسیانی بود و این دو بازیکن هم تا حد زیادی توانستند از عهده کارهای دفاعی بربیایند، اما در تمام این مدت جای یک مهره دفاعی قدرتمند دستکم روی نیمکت به چشم می‌آمد و پرسپولیسی‌ها آرزو می‌کردند پورعلی‌گنجی سریع‌تر به میادین برگردد.

وقتی لیگ 23 به پایان رسید، پورعلی‌گنجی یکی از 10 بازیکنی بود که قراردادش با پرسپولیس به پایان رسید و به بازیکن آزاد تبدیل شد. درحالی که مذاکرات باشگاه با چند بازیکن به هیچ وجه خوب پیش نمی‌رفت و آن‌ها ساز جدایی کوک کرده بودند، پورعلی‌گنجی اولین بازیکنی بود که برای تمدید قراردادش با پرسپولیس به توافق رسید و با پیراهن قرمز عکس یادگاری گرفت.

این روزها، مصدومیت این بازیکن به طور کامل رفع شده و او خود را برای فصل جدید آماده می‌کند. در تصویر منتشر شده از تمرین دیروز پرسپولیس، پورعلی‌گنجی با چهره‌ای خندان در میان هم‌تیمی‌هایش دیده می‌شود و انگیزه زیادی برای پاک کردن خاطرات تلخ فصل گذشته دارد.

در حال حاضر، علی نعمتی از جمع قرمزها جدا شده و به فولاد پیوسته است. از سوی دیگر، وضعیت گولسیانی هم هنوز مشخص نیست و نمی‌دانیم آیا پرسپولیس برمی‌گردد یا نه. در این شرایط، آمادگی جسمانی پورعلی‌گنجی می‌تواند خبر خوبی برای گاریدو و هواداران پرسپولیس باشد که نگرانی‌های زیادی در خصوص خط دفاعی خود در فصل جدید دارند.

7474