جانشین احتمالی بیرانوند آمد؛ شاداب و خونسرد در تمرین پرسپولیس! (عکس)

جانشین احتمالی بیرانوند آمد؛ شاداب و خونسرد در تمرین پرسپولیس! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- با توجه به وضعیت کنونی پرسپولیس و جدایی علیرضا بیرانوند، فعلا امیررضا رفیعی را باید گزینه اصلی حضور در دروازه قرمزها بدانیم.

به گزارش فوتبالی، یک ماه قبل بود که علیرضا بیرانوند طی اقدامی ناگهانی قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرد تا ماجرای جنجالی فصل گذشته را تکرار کند. اما بر خلاف فصل پیش، بیرانوند این بار به سراغ استقلال نرفت و سر از دفتر زنوزی، مالک تراکتور در اکباتان در آورد. 

هر چند بعدها زمزمه‌هایی مبنی بر پشیمانی او و تصمیمش برای بازگشت به پرسپولیس به گوش رسید، اما این بار پرسپولیسی‌ها از برگشتن او استقبال نکردند و ضمنا شکایت خود علیه این دروازه‌بان در کمیته تعیین وضعیت را هم مورد پیگیری قرار دادند.

البته تراکتور هنوز به طور رسمی از بیرانوند رونمایی نکرده، اما به احتمال زیاد باید حضور این دروازه‌بان در جمع تی‌تی‌ها را قطعی بدانیم. تراکتور هم گویا به این علت از اعلام رسمی این موضوع خودداری می‌کند تا ببیند سرانجام شکایت پرسپولیس از بیرانوند در کمیته وضعیت چه خواهد شد تا با خیال راحت قرارداد خود را با این دروازه‌بان به ثبت برساند.

اما کیلومترها دورتر از تبریز در تهران، امروز اولین تمرین پرسپولیس زیر نظر خوان کارلوس گاریدو برگزار شد و یکی از چهره‌های مورد توجه، امیررضا رفیعی بود. اگر جدایی بیرانوند از پرسپولیس قطعی شود (که به احتمال زیاد هم می‌شود) تا آمدن دروازه‌بان جدید، رفیعی گزینه اول قرمزها برای حفاظت از قفس توری خواهد بود.

رفیعی، دروازه‌بان جوان و 22 ساله پرسپولیس است که فصل قبل هم در چند بازی جای بیرانوند را در دروازه گرفت و عملکرد قابل قبولی هم به جای گذاشت. در مقطعی که بیرانوند به دلیل مصدومیت از ناحیه دست نمی‌توانست وارد میدان شود، رفیعی درون دروازه پرسپولیس قرار گرفت و موفق شد در چند بازی پیاپی هم کلین شیت کند.

هم اکنون، این دروازه‌بان دهه هشتادی با چهره‌ای شاداب و بشاش در تمرینات پرسپولیس رویت می‌شود و بدون توجه به اما و اگرها خود را برای فصل جدید آماده می‌کند. در صورتی که تلاش مدیران پرسپولیس برای جذب دروازه‌بان جدید به نتیجه نرسد، به احتمال زیاد باید رفیعی را دروازه‌بان اول پرسپولیس در فصل جدید بدانیم که مسئولیتی شگرف و دشوار بر عهده او خواهد بود.

7474