تمرین اختصاصی دروازه‌بان پرسپولیس با خیال آسوده/ بیرانوند دیگر نگران دروازه نیست (عکس)

تمرین اختصاصی دروازه‌بان پرسپولیس با خیال آسوده/ بیرانوند دیگر نگران دروازه نیست (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس تمرینات اختصاصی خود را با آرامش خاطر دنبال می‌کند.

به گزارش فوتبالی، حدود 11 روز قبل بود که خبر مصدومیت بیرانوند منتشر شد و پرسپولیسی‌ها را به شدت نگران کرد. طبق گزارش‌های پزشکی، بیرانوند از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت شده بود و باید حتما دست خود را گچ می‌گرفت و این به معنای دوری حدودا سه هفته‌ای دروازه‌بان پرسپولیس از ترکیب تیمش بود.

در این شرایط، کادرفنی پرسپولیس چاره‌‌ای نداشت جز اینکه به دروازه‌بان جوان تیم اعتماد کند و امیررضا رفیعی را در چارچوب دروازه قرار دهد. رفیعی که سابقا در تیم امیدهای پرسپولیس حضور داشت، در اوایل لیگ 23 به جمع بزرگسالان باشگاه فراخوانده شد و اولین بازی خود را روز نهم اسفند سال گذشته مقابل ذوب‌آهن انجام داد. بیرانوند به دلیل 4 اخطاره شدن این بازی را از دست داده بود و چاره‌ای نداشت جز اینکه با نگرانی بازی تیمش را دنبال کند. اما رفیعی امانت‌دار خوبی بود و حضورش در چارچوب قرمزها را با کلین‌شیت استارت زد.

در پی مصدومیت بیرانوند، رفیعی بار دیگر سنگربان پرسپولیس شد و توانست دو کلین شیت دیگر مقابل گل‌گهر و ملوان به ثبت برساند.

عملکرد قابل اتکای رفیعی باعث شده نگرانی‌ پرسپولیسی‌ها درباره دروازه به حداقل برسد و در تصویر منتشر شده از تمرین امروز پرسپولیس، بیرانوند با چهره‌ای آرام و عاری از هرگونه نگرانی دیده می‌شود و و با خاطری آسوده، تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی دنبال می‌کند و هیچ عجله‌ای برای بازگشت به دروازه پرسپولیس ندارد.

7474