تغییر موضع پرسپولیسی‌ها نسبت به علیرضا بیرانوند!

تغییر موضع پرسپولیسی‌ها نسبت به علیرضا بیرانوند!

پایگاه خبری فوتبالی- اعضای تیم فوتبال پرسپولیس موضع خود نسبت به رفتار دروازه‌بان این تیم را تغییر دادند.

به گزارش فوتبالی، دربی تهران آنقدر در بین هواداران اهمیت دارد که اتفاقات و حواشی آن هرگز از ذهن‌ها پاک نمی‌شود. شاید جدیدترین حاشیه مربوط به این بازی حیثیتی در شهرآورد صدم رقم خورد. جایی که با برتری یک بر صفر پرسپولیس و صدرنشینی این تیم همراه شد تا علیرضا بیرانوند در پایان بازی به بهانه خوشحالی اقدامی جنجالی انجام دهد.

استقلالی‌ها که از این حرکت حسابی خشمگین شدند بلافاصله حملات تندی نسبت به این دروازه‌بان انجام دادند که البته با عذرخواهی کاپیتان و برخی بازیکنان پرسپولیس همراه شد. اما این پایان ماجرا نبود و حالا در آستانه یک دربی دیگر باز هم این مساله به بزرگترین حاشیه قبل از بازی تبدیل شده است.

علاوه بر اینکه هواداران استقلال تصاویری با همان ژست بیرانوند منتشر کردند تا رجزخوانی را قبل از سوت آغاز بازی برای این بازیکن شروع کرده باشند، سرمربی آبی‌ها هم در نشست خبری پیش از بازی آن رفتار بیرانوند را یادآوری و مورد نکوهش قرار داده است. ساپینتو در این باره گفته: «بازیکنان، هواداران و خودمان فراموش نمی‌کنیم چه کاری بعد از بازی انجام داد. ما باید به هم احترام بگذاریم. اگر برنده یا بازنده باشیم باید به یکدیگر احترام بگذاریم، ولی این مدل تحریک کردن تیم دیگر کار خوبی نیست. همانطور که علیرضا بیرانوند دروازه بان خوبی است و ارتباط خوبی هم با او دارم، ولی از کار او خوشم نیامد و من هم یادم نمی‌رود. امیدوارم تماشاگران ما هم یادشان نرود.»

حالا در صبح روز بازی، یحیی گل‌محمدی و شاگردانش به حمایت از علیرضا بیرانوند پرداخته‌اند و با انتشار تصویری مشترک نوشته‌اند: «ما همه بیرانوند هستیم». این در حالی است که شادی جنجالی بیرانوند با انتقاد خود یحیی گل‌محمدی در رختکن تیم و حتی عذرخواهی رسمی وحید امیری در برنامه فوتبال برتر همراه شده بود. کاملا مشخص است که این تغییر موضع در فاصله چند ساعت مانده به شروع مسابقه، صرفا با هدف ایجاد جنگ روانی بوده و باید دید آیا واکنشی از سوی استقلالی‌ها به همراه خواهد داشت یا خیر.

6442