مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی می‌خواهد این تیم را ترک کند

مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی می‌خواهد این تیم را ترک کند

پایگاه خبری فوتبالی- جولیان آلوارز مهاجم آرژانتینی تیم منچسترسیتی می‌خواهد در این تابستان جمع سیتیزن‌ها را ترک کند و این درخواست را به اطلاع تیم رسانده است.

به گزارش فوتبالی، جولیان آلوارز مهاجم جوان و ملی پوش آرژانتینی منچسترسیتی که در تابستان ۲۰۲۲ همراه با ارلینگ هالند با جمع سیتیزن‌ها پیوست، حالا پس از دو فصل حضور در این تیم با توجه به ثابت نبودن در تمامی بازی‌ها قصد دارد این تیم را ترک کند.

ال چیرینگیتو ادعا کرده که جولین آلوارز پس رد پیشنهاد تمدید قرارداد ۴ ساله با منچسترسیتی به سیتیزن‌ها اعلام کرده است که می‌خواهد تیم را ترک کند و از مسئولین تیم درخواست کرده است که یک قیمت معقول برای او تعیین کنند تا مهاجم آرژانتینی بتواند به تیم دیگری منتقل شود.

شنیده‌‌ها حاکی از آن است که دو تیم پاری سن ژرمن و چلسی شرایط جذب این مهاجم ۲۴ ساله را دنبال می‌کنند. هر دو تیم از اول پنجره نقل و انتقالات به دنبال جذب مهاجم هدف بودند و هنوز بازیکن مدنظر خود را پیدا نکرده‌اند و در صورتی که بخواهند آلوارز را جذب کنند باید با هم رقابت کنند.

جولیان آلوارز پس از دو فصل حضور در منچسترسیتی پس از انجام ۱۰۳ بازی در تمامی رقابت‌ها که تعداد زیادی از بازی‌ها را به عنوان بازیکن جانشین حضور داشته توانسته آمار ۳۶ گل و ۱۷ پاس گل را ثبت کند. او همچنین در طول این دو فصل تمامی جام‌های ممکن را با سیتیزین‌ها کسب کرده است.

۱۴۲۸