ماریو بالوتلی راهی کورینتیانس برزیل خواهد شد

ماریو بالوتلی راهی کورینتیانس برزیل خواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم جنجالی فوتبال ایتالیا به دنبال یک چالش جدید در ۳۳ سالگی است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر وبسایت اسکای ماریو بالوتلی در حال مذاکره برای پیوستن به صورت بازیکن آزاد به کورینتینانس برزیل است. ماریو بالوتلی مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا که در تیم اینتر چهره شد پس از حضور در منچسترسیتی و سپس بازگشت به فوتبال ایتالیا در میلان بازی‌ کرد و سپس راهی لیورپول شد اما در این تیم اصلا دوران موفقی نداشت و راهی باشگاه سیون سوئیس شد و پس از آن به لیگ ترکیه و باشگاه آدنا دمیر اسپور‌ پیوست و در این تیم همبازی میلاد محمدی شد اما به نظر می رسد این بازیکن قصد دارد چالش جدیدی را در سری آ برزیل دنبال کند.

شاید برای بسیاری از اهالی دنیای فوتبال خاطره خاص از این بازیکن به یورو ۲۰۱۲ برگردد. ۱۲ سال پیش در چنین روزهایی تیم ملی فوتبال ایتالیا با دو گل ماریو بالوتلی که همراه با یکی از خاص ترین شادی گل های تاریخ فوتبال بود ۲ بر ۱ تیم ملی فوتبال آلمان را در نیمه نهایی یورو ۲۰۱۲ شکست داد و به فینال صعود کرد اما در فینال مقابل اسپانیا شکست خورد و از رسیدن به جام قهرمانی بازماند اما این صحنه از مهاجم همیشه شاکی فوتبال دنیا به یادگار باقی مانده است.

ماریو بالوتلی می توانست دوران طولانی‌تری را در تیم ملی فوتبال ایتالیا هم سپری کند اما حواشی و اتفاقات پیرامونی زندگی او باعث شد خیلی زود از صحنه اول فوتبال جهان محو شود.

۱۰۰۹