چلسی و چند باشگاه بزرگ اروپایی مشتری هافبک جوان کورینتیانس

چلسی و چند باشگاه بزرگ اروپایی مشتری هافبک جوان کورینتیانس

پایگاه خبری فوتبالی- گابریل موسکاردو، بازیکن جوان برزیلی مدعی شده است که چلسی در تابستان برای جذب او پیشنهاد مهمی داده است.

به گزارش فوتبالی ، هافبک ۱۸ ساله کورینتیانس توسط تعدادی از تیم های مطرح اروپایی از جمله آرسنال، لیورپول و بارسلونا مورد توجه قرار گرفته است.استراتژی نقل و انتقالات آبی ها در تابستان این بود که تا جایی که ممکن است استعدادهای جوان را با رقم حدود ۴۰۰ میلیون پوندی جذب کنند. این هزینه میزان سرمایه‌گذاری تاد بولی را تنها در یک سال مالکیت باشگاه به بیش از یک میلیارد پوند رساند. حالا طبق ادعای موسکاردو، او می توانست به لیست اسامی خریداری شده توسط باشگاه لندنی نیز اضافه شود، اما تصمیم گرفت تا پایان فصل لیگ برزیل بماند. سران باشگاه برزیلی به او اعلام کردند با توجه به اینکه زمان زیادی تا پایان فصل نمانده است آنها به این بازیکن تا پایان فصل برای رفتن به اروپا صبر کند.

طبق گزارش ESPN، این پیشنهاد حدود ۱۸ میلیون پوند ارزش داشت. او پس از تساوی ۱-۱ تیمش مقابل اتلتیکو مینیرو در روز پنجشنبه، یک بار دیگر در مورد انتقال به لیگ برتر اشاره کرد. با این حال، او گفت تمرکزش این است که اطمینان حاصل کند که کورینتیانس در چند بازی آخر فصل به منطقه  سقوط نخواهد رفت.به نقل از استاندارد، گویا برای این بازیکن ماه ها پیش از  سوی چلسی پیشنهادی وجود داشته اما من با مدیر برنامه ها و والدین این بازیکن ترجیح دادند او تا پایان فصل در لیگ برزیل باقی بماند.

۱۰۰۹