هوش بالای دروازه‌بان کورینتیانس: جای خالی دادن مقابل ضربه آزاد غیرمستقیم!

هوش بالای دروازه‌بان کورینتیانس: جای خالی دادن مقابل ضربه آزاد غیرمستقیم!

پایگاه خبری فوتبالی - کاسیو دروازه بان کورینتیانس با هوش فوتبالی خود، حسابی فوتبالدوستان را شگفت زده کرد چرا که به اتلتیکو مینیرو اجازه داد که با ضربه آزاد غیرمستقیم، گل بزند و گلشان مردود شود!

به گزارش فوتبالی، پنجشنبه شب و در دقیقه 54 بازی در سائوپائولو، برولیو داسیلوا داور بازی به تیم مهمان فرصت زدن ضربه آزاد غیرمستقیم را داد. بازی با تساوی یک بر یک دنبال می شد اما کاسیو دروازه بان 36 ساله در مقابل  ضربه حریف جای خالی داد تا توپ وارد دروازه اش شود!

این دروازه بان باتجربه که بیش از 400 بازی در کورینتیانس داشته، می دانست که اگر توپ به او لمس کند و وارد دروازه شود، داور گل را تایید می کند و به همین خاطر جای خالی داد تا توپ بدون برخورد به او وارد دروازه شود و مردود شود!

بر اساس قوانین فوتبال اگر ضربه آزاد غیرمستقیم به بازیکن حریف برخورد کند و وارد دروازه شود، گل سالم است. یک هوادار در مورد حرکت او نوشته است:" او بامزه ترین بچه زرنگ تاریخ فوتبال است." و دیگری نوشته است:" او نیازی به این کار نداشت و می توانست توپ را بگیرد اما می خواست نشان بدهد که چقدر خوب قوانین را بلد است"و دیگری نوشته است:" او نیازی به جای خالی دادن نداشت چون می توانست توپ را بگیرد اما از قصد این کار را کرد تا نشان بدهد که قوانین را بلد است."

4125