چرا کریستیانو رونالدو پیشنهاد کورینتیانس را رد کرد؟

چرا کریستیانو رونالدو پیشنهاد کورینتیانس را رد کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - دویلیو مونتیرو الوز مدیر باشگاه کورینتیانس برزیل اعلام کرده است که این باشگاه هم به دنبال خرید رونالدو بوده اما در نهایت پیشنهاد مالی بهتر النصر باعث شده تا نتوانند این بازیکن را جذب کنند.

به گزارش فوتبالی، مدیر کورینتیانس در این باره بیان کرد:" برای خرید رونالدو پیشنهاد دادیم. حاضر بودیم به مدت دو سال به لطف اسپانسرها دستمزدی مشابه دستمزدش در یونایتد را به او بپردازیم. می دانستیم که از اروپا هم پیشنهادهایی دارد اما پیشنهاد عربستانی ها 20 برابر بیشتر از ما بود. شش، هفت بار با وکیلش ژرژ مندس صحبت کردم و در نهایت از طریق شخصی دیگر پیشنهاد را به دستش رساندیم. می دانستیم که این پیشنهاد را نخواهد پذیرفت. به خواست هوادارانمان حس کردیم که باید تلاش کنیم و همین کار را هم کردیم. در مورد آگوستو و ویلیان هم پیشنهاد دادیم و جواب داد. فکر می کردیم که جالب است که در مورد رونالدو هم پیشنهاد بدهیم. به عنوان مدیر کورینتیانس این وظیفه را دارم که به سراغ بهترین بازیکنان دنیا بروم."

گفته می شود که دستمزد سالانه رونالدو در النصر 200 میلیون یوروست و همین مسئله باعث شده تا ستاره پرتغالی به پردرآمدترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شود و رکورد عجیبی را از خود به جای بگذارد.

4125