فینالیست‌های یورو بیشتر قهرمان جام جهانی شده‌اند یا فینالیست‌های کوپا آمریکا؟

فینالیست‌های یورو بیشتر قهرمان جام جهانی شده‌اند یا فینالیست‌های کوپا آمریکا؟

پایگاه خبری فوتبالی - از ابتدای شروع رقابت های یورو 2024 و کوپا آمه ریکا 2024، همواره افراد مختلفی این رقابت ها را با هم مورد مقایسه قرار می دادند و این بحث وجود داشت که کدام یک از این رقابت ها بهتر است و سطح بالاتری به طور کلی دارد.

به گزارش فوتبالی ، کیلیان امباپه گفته بود که سطح بازی های یورو بالا تر است و حتی سطح این بازی ها را از جام جهانی هم بالا تر دانسته بود. لیونل مسی و همچنین لیونل اسکالونی به این قضیه واکنش نشان دادند و سطح کوپا آمه ریکا را به خاطر حضور بازیکنان سرشناس و همچنین تعداد قهرمانی تیم های حاضر در این رقابت ها در جام جهانی، بالا دانستند.

حالا که فینالیست های یورو 2024 و کوپا آمه ریکا 2024 مشخص شده اند، می توان فهمید که کدام تیم ها در این مقایسه بیشتر قهرمان جام جهانی شده اند.

فینال یورو 2024 میان تیم ملی اسپانیا و تیم ملی انگلیس برگزار می شود. اسپانیا یک بار در سال 2010 قهرمان جام جهانی شده است و تیم ملی انگلیس هم یک بار در سال 1966 فاتح این جام شده است و به این ترتیب فینالیست های یورو دو بار قهرمان جام جهانی شده اند.

تیم ملی آرژانتین و تیم ملی کلمبیا هم دو فینالیست کوپا آمه ریکا 2024 هستند. تیم ملی آرژانتین تا حالا سه بار در سال های 1978، 1986 و 2022 قهرمان جام جهانی شده است.

1471