ستاره 28 ساله فرانسوی در اندیشه خداحافظی از بازی‌های ملی

ستاره 28 ساله فرانسوی در اندیشه خداحافظی از بازی‌های ملی

پایگاه خبری فوتبالی - کینگزلی کومان وینگر تیم ملی فرانسه بعد از اینکه نتوانست یورو خوبی را پشت سر بگذارند، حالا به فکر خداحافظی از بازی های ملی است.

به گزارش فوتبالی، کومان یکی از بازیکنان دعوت شده توسط دیدیه دشان برای مسابقات یورو 2024 بود و در حالی که حدس زده می شد نقش مهمی در فرانسه ایفا کند، اما او در طول این تورنمنت تنها 15 دقیقه مقابل هلند در مرحله گروهی بازی کرد و حالا لکیپ ادعا می کند وینگر بایرن مونیخ در نظر دارد در سن بیست و هشت سالگی، از بازی های ملی خداحافظی کند. 

به نقل از سایت گل، لکیپ در این گزارش عنوان کرده کومان هنوز قطعی به فکر خداحافظی از بازی های ملی نیست، اما این موضوع را خیلی جدی زیر نظر گرفته است. کومان تاکنون 57 بار با پیراهن فرانسه بازی کرده. یک فاکتور مهم در خداحافظی کومان از بازی های ملی، حضور دیدیه دشان روی نیمکت فرانسه تا جام جهانی 2026 است و گفته می شود کومان دیگر نمی خواهد با دشان کار کند.

کینگزلی در فصل گذشته 27 بار برای بایرن مونیخ بازی کرد و توانست آمار 5 گل و 3 پاس گل را ثبت کند. کومان در فصل گذشته چندین بار از ناحیه زانو مصدوم شد، اما با تلاش زیاد خودش را به یورو 2024 رساند و حالا از اینکه نتوانسته زیاد بازی کند، خیلی عصبانی و ناراحت است.

4416