بازیکنی که برای شانزدهمین فصل پیاپی برای بایرن مونیخ گلزنی کرد

بازیکنی که برای شانزدهمین فصل پیاپی برای بایرن مونیخ گلزنی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - توماس مولر را دیگر باید یکی از اسطوره های بایرن مونیخ دانست چرا که این بازیکن پس از گذشت سال ها همچنان در ترکیب بایرن مونیخ حضور دارد و عملکرد خوبی هم از خودش به نمایش می گذارد.

به گزارش فوتبالی ، شب گذشته بایرن مونیخ در رقابت های جام حذفی آلمان به مصاف اولم رفت. در این بازی باواریایی ها موفق شدند با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی برسند. دو گل اول بایرن مونیخ را در این دیدار، توماس مولر به ثمر رساند. در حقیقت مولر در دقایق 12 و 15 برای بایرن مونیخ گلزنی کرد.

مولر با این گل هایی که به ثمر رساند، حالا تبدیل به بازیکنی شده است که در شانزده فصل پیاپی برای بایرن مونیخ گلزنی می کند. توماس مولر از سال 2008 در تیم اصلی بایرن مونیخ حضور دارد و از آن سال تاکنون به طور مداوم برای بایرن مونیخ گلزنی کرده است.

توماس مولر در حال حاضر 34 سال سن دارد و باید دید که تا چه زمانی قصد دارد در بایرن مونیخ به دوران حرفه ای خود ادامه بدهد. او یک هافبک هجومی و یک مهاجم است. مولر محصول آکادمی باشگاه بایرن مونیخ است و تمام زندگی خود را در این باشگاه گذرانده است و مشخص است که علاقه خاصی به باواریایی ها دارد.

1471