اختصاصی فوتبالی؛ جانشین اسماعیلی‌فر از اروپا می‌آید

اختصاصی فوتبالی؛ جانشین اسماعیلی‌فر از اروپا می‌آید

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع راست مدنظر باشگاه پرسپولیس نه رضاییان است و نه مدافع مراکشی. 

به گزارش فوتبالی، بعد از چند روز بلاتکلیفی بالاخره خبر پیوستن دانیال اسماعیلی‌فر به تراکتور قطعی شد و مدافع راستی که دو فصل برای پرسپولیس بازی کرده بود به تبریز رفت. دانیال یک بار هم برای گذراندن دوران سربازی به تراکتور رفته بود.

تا قبل از رسمی شدن این خبر هواداران پرسپولیس در بیم و امید به سر می‌بردند و تصور می‌کردند دانیال به همراه مهدی ترابی قصد دارند و همه را سورپرایز کنند و در پرسپولیس خواهند ماند. به همین دلیل باشگاه هم چندان به فکر یافتن گزینه‌های جانشینی دانیال نیفتاده بود.

اما از وقتی این خبر قطعی شد مدیران باشگاه به صرافت افتادند تا یک مدافع راست پیدا کنند. در میان گزینه‌های داخلی مهم‌ترین نفر رامین رضاییان است که خبرهای خوب و امیدوارکننده‌ای از مذاکرات او با پرسپولیس به گوش نمی‌رسد.

از روز گذشته هم نام یک مدافع مراکشی مطرح شد و حتی روزنامه المنتخب مراکش نوشت که ایوب العلمود مدافع راست باشگاه الوداد با پیشنهاد وسوسه انگیزی از یک تیم ایرانی مواجه شده و در آستانه حضور در لیگ ایران است. این روزنامه البته نامی از تیم مدنظر نبرد اما نوشت که این تیم در لیگ نخبگان آسیا حضور دارد. از طرفی چون این بازیکن قبلا در مراکش شاگرد خوان کارلوس گاریدو بوده است گمانه‌زنی‌ها به سمت پرسپولیس رفت.

اما فوتبالی به اطلاعاتی دست یافته که نشان می‌دهد که گزینه اول پرسپولیس برای دفاع راست نه رامین رضاییان است و نه ایوب العلمود مراکشی. پرسپولیس در میان مدافعان راست اروپایی به دنبال جانشین اسماعیلی‌فر می‌گردد.

باشگاه پرسپولیس بسیار تلاش می‌کند که هیچ نام و نشانی از گزینه‌های جانشینی دانیال به بیرون از بیرون باشگاه درز پیدا نکند تا مشکلاتی مثل مزاحمت سایر ایجنت‌ها، افزایش قیمت و اتفاقاتی مثل این نیفتد و کار جذب این بازیکن راحت‌تر پیش برود.

1359