جنجالی‌ترین چهره تراکتور - پرسپولیس؛ سهیل صحرایی ۲۱ ساله!

جنجالی‌ترین چهره تراکتور - پرسپولیس؛ سهیل صحرایی ۲۱ ساله!

پایگاه خبری فوتبالی - یک بازیکن جوان پرسپولیس خوشحالی گل تحریک کننده‌ای پس از گل تساوی بخش تیمش در تبریز داشت.

به گزارش فوتبالی، دیدار مهیج و تماشایی تراکتور و پرسپولیس با حضور بیش از ۸۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. مسابقه‌ای که پرسپولیس در دقایق پایانی موفق به تساوی کشاندن بازی شد.

گل تساوی پرسپولیس توسط ایوب العملود، بازیکنان این تیم را بسیار خوشحال کرده بود و در این بین بازیکن جوان سرخ پوشان به نام سهیل صحرایی، خوشحالی‌ای انجام داد که ممکن بود جو ورزشگاه را به کلی ملتهب کند.

این بازیکن کم تجربه از فرط خوشحالی به سمت سکوها رفته و با مشت های گره کرده به سمت هواداران ناراحت تیم میزبان فریاد شادی می‌کشید که ابتدا توسط یک عکاس کنار زمین به وی هشدار داده شد.

پس از هشدار این عکاس، مرتضی پورعلی گنجی وارد صحنه شد و مدافع جوان را بابت این اتفاق سرزنش کرد و در ادامه بازیکنان پرسپولیس با دست تکان دادن به سمت سکوها در پی کم کردن تنش بودند که البته باتوجه به هوشیاری بازیکنان باتجربه این موضوع سریع ختم به خیر شد.

با این حال برخی هواداران تراکتور تصویر این خوشحالی صحرایی را منتشر کرده و معترض این نوع شادی توسط وی هستند تا در شبی که اتفاق حاشیه‌ای خاصی نداشت، یک بازیکن جوان جنجالی ترین چهره بازی مهیج تراکتور و پرسپولیس باشد.

1997