هم‌پستی کروات چغر تراکتور؛ سرحال و منتظر اسکوچیچ!

هم‌پستی کروات چغر تراکتور؛ سرحال و منتظر اسکوچیچ!

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک سابق ملوان با انگیزه و آمادگی بالایی در تمرینات تیمش حضور دارد.

به گزارش فوتبالی، پویا پورعلی یکی از خریدهای تراکتور برای فصل جاری است. بازیکنی که از نیم فصل لیگ گذشته مورد توجه تراکتور قرار دارد و در نهایت در ابتدای فصل کنونی توانست راهی این تیم شود. حضوری که البته با واکنش باشگاه ملوان مواجه بود اما در نهایت این بازیکن به صورت قانونی قرارداد خود با تی‌تی‌ها را به ثبت رساند. 

پورعلی که در تمرینات پیش فصل جزو آماده ترین بازیکنان تیمش بوده، به نوعی پاسوز سیستم چهار چهار دو سرمربی کروات شده و در دو بازی اخیر چندان فرصت بازی به وی نرسیده است و البته ایگور پوستونسکی، رقیب وی هم عملکرد خوبی نشان داده است.‌البته که اسکوچیچ در پاسخ به سوالی مبنی بر پایبندی به سیستم دو مهاجمه خود مدعی بود ابزار لازمه برای استفاده از ۲۰ نوع ترکیب را دارد!

با این وجود پورعلی بدون توجه به درخشش هافبک کروات، همچنان با انگیزه بالا در تمرینات تیمش حاضر است و از آمادگی خوبی هم برخوردار است. هافبک سابق ملوان بدون هراس از رقابت، امیدوار است سرمربی سابق تیم ملی را با عملکرد خود در تمرینات مجاب به استفاده از خود در طول فصلی فرسایشی کند؛ فصلی که تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور خواهد داشت و باید دید پورعلی چه زمانی از اسکو بازی خواهد گرفت.

1997