اشتباه دانیال در گل خورده تراکتور؛ تاکید اسکوچیچ بی‌‌خود نبود!

اشتباه دانیال در گل خورده تراکتور؛ تاکید اسکوچیچ بی‌‌خود نبود!

پایگاه خبری فوتبالی - در گل خورده تراکتور برابر پرسپولیس، ردپای اشتباه دانیال اسماعیلی‌فر هم دیده می‌شود.

به گزارش فوتبالی، در حالی که تراکتور فاصله‌ای تا شکستن طلسم چند سال اخیر پرسپولیس و برد این تیم نداشت، ایوب العملود مراکشی با یک ضربه سر در دقایق پایانی مسابقه، همه چیز را به تساوی کشاند تا بازی زیبای شاگردان دراگان اسکوچیچ منجر به کسب پیروزی و سه امتیاز نشود.

اما در گل خورده تراکتور ردپایی از دانیال اسماعیلی‌فر، همتای العملود در تراکتور، دیده می‌شود. جایی که دانیال فقط تماشاگر ضربه سر مدافع مراکشی است و به عبارت دیگر ایوب در مقابل دانیال به آسمان پریده و بدون هیچ گونه مزاحمتی ضربه سر خود را زده و به تور دروازه علیرضا بیرانوند می‌چسباند.

نگاهی به گل خورده تراکتور یک موضوع را بیش از پیش ثابت می‌کند؛ اینکه اصرار و تاکید اسکوچیچ به اسماعیلی‌فر برای بهبود عملکرد در فاز دفاعی بی‌خود و بی‌جهت نبوده است. در واقع سرمربی کروات خیلی پیش از بازی برابر پرسپولیس و در پیش فصل این نکته را تاکید کرده بود که دانیال در کارهای هجومی فوق‌العاده است اما باید در کارهای دفاعی بیشتر کمک کند.

این در حالی است که اسکوچیچ پیش از بازی با پرسپولیس و در تمرینات نقشه جذابی هم کشیده بود که در صورت اجرا می‌توانست جالب توجه باشد. مرد کروات در اکثر تمرینات اسماعیلی‌فر را به عنوان وینگر راست تمرین می‌داد و از مهدی شیری در پست مدافع راست استفاده می‌کرد اما در تمرین آخر که در ورزشگاه یادگار انجام شد، از این تصمیم خود منصرف شد و دانیال را به پست خود بازگردانده و مهدی هاشم‌نژاد را در پست وینگر فیکس کرد.

اما در هر صورت باید اذعان داشت که تاکید اسکوچیچ مبنی بر بهبود کمک به شرایط دفاعی تیم توسط اسماعیلی‌فر بی‌جهت نبوده و این مدافع گران قیمت باید هر چه زودتر خود را با این خواسته اسکوچیچ هم وفق دهد تا در کنار کارهای هجومی، تراکتور در کارهای دفاعی از سمت وی آسیبی نبیند؛ مخصوصاً که این بازیکن رقیبی به نام مهدی شیری هم در نیمکت دارد.

1997