نظر اسطوره بارسلونا در خصوص خرید ستاره جوان اتلتیک بیلبائو

نظر اسطوره بارسلونا در خصوص خرید ستاره جوان اتلتیک بیلبائو

پایگاه خبری فوتبالی- آندرس اینیستا، ستاره سابق باشگاه بارسلونا اعلام کرده است که نیکو ویلیامز می‌تواند یک خرید بزرگ و موثر برای کاتالان‌ها باشد.

به گزارش فوتبالی، بحث انتقال نیکو ویلیامز به بارسلونا چند هفته‌ای است که مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است. بازیکنی که با درخشش در یورو 2024 توانست نگاه‌ها را به خود خیره کند. او تبدیل به یک زوج هماهنگ و ویران‌گر برای لامین یامال در تیم ملی اسپانیا شده است، حالا مدیران بارسلونا وسوسه شده‌اند تا به هر شکل ممکن این دو بازیکن را فصل آینده در تیم خود داشته باشند.

بازیکنان ملی‌پوش بارسلونا نیز در اردوی تیم ملی اسپانیا تمام تلاش خود را می‌کنند تا نیکو ویلیامز را برای پیوستن به بارسا متقاعد کنند، اما تا پایان یورو 2024، هیچ مذاکره و توافقی وجود نخواهد داشت، چرا که ستاره جوان اتلتیک بیلبائو تمام تمرکزش بر روی قهرمانی در یورو است. خیلی از کارشناسان و هواداران بارسلونا اعتقاد دارند که نیکو ویلیامز یک خرید رویایی برای بارسلونا است و می‌تواند با ستاره‌های رئال مادرید مقابله کند.

آندرس اینیستا، ستاره سابق خط هافبک بارسلونا در این رابطه گفت: «نام نیکو ویلیامز در این روزها هیاهوی بسیاری به راه انداخته است. من فکر می‌کنم او بازیکنی است که می‌تواند بارسلونا را وارد سطح جدیدی کند. حالا بارسا با ورود مربی جدید خود این شانس را دارد تا برای قهرمانی در همه رقابت‌ها مدعی باشد.»

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: «دوست دارم یک روزی دوباره به بارسلونا برگردم، اما نمی‌دونم چه زمانی و در چه سمتی این اتفاق رقم می‌خورد.»

 1428