پنج بازیکنی که ممکن است در لیست خروج بارسلونا قرار بگیرند (عکس)

پنج بازیکنی که ممکن است در لیست خروج بارسلونا قرار بگیرند (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - برخی از بازیکنان بارسلونا از لحاظ قراردادی اکنون در شرایطی هستند که اگر قرارداد خود را با باشگاه بارسلونا تمدید نکنند، در لیست خروج آبی و اناری پوشان قرار می گیرند.

به گزارش فوتبالی ، شرایط قرارداد این بازیکن ها به شکلی است که آن ها یا در آخرین فصل قرارداد خود با بارسلونا قرار گرفته اند و یا این که با به پایان رسیدن این فصل، وارد آخرین فصل قرارداد خود می شوند.

به نقل از روزنامه موندو دپورتیوو، پنج بازیکن بارسلونا یعنی فرنکی دی یونگ، رونالد آرائوخو، آندریاس کریستنسن، اینیگو مارتینز و اریک گارسیا در صورتی که قرارداد خود را با باشگاه بارسلونا تمدید نکنند، در لیست خروج و فروش بارسلونا قرار می گیرند.

بارسا در تلاش است تا هیچ بازیکنی را به صورت رایگان از دست ندهد چرا که اوضاع مالی خوبی ندارد. به همین جهت به دنبال تمدید قرارداد بازیکنانش است اما اگر آن ها راضی به تمدید نشدند، مجبور به فروش آن ها می شود تا مانع از آن شود تا با به پایان رسیدن قرارداد به صورت آزاد و رایگان بارسلونا را ترک کنند.

هواداران بارسلونا معتقدند که بازیکنی مثل رونالد آرائوخو را باید نگه داشت اما برخی دیگر از بازیکنان شاید اگر به فروش برسند، سود آوری بیشتری برای باشگاه بارسلونا داشته باشند!

1470