منچسترسیتی و چلسی تمایلی به خرید ستاره اسپانیایی لایپزیش ندارند

منچسترسیتی و چلسی تمایلی به خرید ستاره اسپانیایی لایپزیش ندارند

پایگاه خبری فوتبالی- با این‌که گفته می‌شد دو باشگاه منچسترسیتی و چلسی خواهان به خدمت گرفتن دنی اولمو از آربی لایپزیش هستند، اما حالا شنیده می‌شود که این دو تیم انگلیسی دیگر تمایلی به جذب اولمو ندارند.

به گزارش فوتبالی، دنی اولمو پس از درخشش در رقابت‌های یورو 2024، بار دیگر نامش در رسانه‌ها به عنوان بازیکن مورد علاقه باشگاه‌های مطرح اروپایی به میان آمد. او در هر سه دیدار تیم ملی اسپانیا در مرحله حذفی توانست برای تیمش گلزنی کند. او در مقابل تیم‌های گرجستان، آلمان و فرانسه گلزنی کرد و نقش تاثیرگذاری در صعود لاروخا به دیدار پایانی یورو 2024 ایفا کرد.

او که از آکادمی باشگاه بارسلونا رشد پیدا کرد، در ابتدا توجه این تیم را به خود جلب کرد، اما شنیده می‌شود که این باشگاه نیکو ویلیامز را در اولویت خود قرار داده است. پس از آن گفته شد که منچسترسیتی، بایرن مونیخ و چلسی نیز به خرید این ستاره اسپانیایی باشگاه آربی لایپزیش علاقه‌مند هستند و قصد دارند به رقابت برای خرید اولمو اضافه شوند.

به نقل از بن جیکوبز، منچسترسیتی و چلسی برنامه‌ای برای خرید دنی اولمو ندارند. تنها باشگاهی که پیش از یورو 2024 با آربی لایپزیش در خصوص اولمو صحبت کرده بود، بارسلونا بود، اما در حال حاضر اولویت اصلی این باشگاه برای پست وینگر چپ نیکو ویلیامز است. بایرن مونیخ و منچستریونایتد هم از دیگر باشگاه‌هایی بودند که شرایط این بازیکن را مورد بررسی قرار دادند.

گفته می‌شود که بند فسخ قرارداد 50 میلیونی این بازیکن دوشنبه فصل آینده منقضی می‌شود، اما باشگاه‌ها درباره این موضوع نگران نیستند چون اعتقاد دارند لایپزیش در مذاکرات راضی می‌شود اولمو را به همین قیمت به فروش برساند.

 1428