هجوم هواداران رئال مادرید برای خرید پیراهن کیلیان امباپه

هجوم هواداران رئال مادرید برای خرید پیراهن کیلیان امباپه

پایگاه خبری فوتبالی- از روز گذشته که شماره بازیکنان رئال مادرید در فصل جدید اعلام شد، فروش پیراهن از سوی فروشگاه رسمی این باشگاه نیز آغاز شد تا هواداران رئال مادرید برای خرید پیراهن بازیکن جدید تیمشان به سایت باشگاه هجوم ببرند.

به گزارش فوتبالی، کیلیان امباپه سرانجام به رئال مادرید پیوست. او پس از کش‌وقوس‌های فراوان به صورت رایگان پاری سن ژرمن را به مقصد رئال مادرید ترک کرد تا سرانجام این انتقال پس از چند فصل نهایی شود. حالا هواداران رئال مادرید ذوق و شوق زیادی برای دیدن این فوق ستاره فرانسوی در پیراهن تیم محبوبشان دارند. آن‌ها قصد دارند یکی از باشکوه‌ترین معارفه‌های تاریخ فوتبال را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برای کیلیان امباپه رقم بزنند.

آن‌ها از حالا برای خرید پیراهن شماره 9 این بازیکن به سایت فروشگاه رسمی رئال مادرید هجوم برده‌اند تا نشان دهند چقدر از این خرید بزرگ خوشحال هستند. به نقل از خوزه بادیلا، در فروشگاه رئال مادرید هواداران به شکل جنون‌آمیزی برای خرید پیراهن کیلیان امباپه هجوم آوردند. به دلیل درخواست‌های فراوان برای خرید این پیراهن، قرار است هر پیراهن طی مدت 4 الی 6 هفته به دست خریدار برسد. این در حالی است که در حالت عادی، 3 یا 4 روز فرایند تحویل پیراهن طول نمی‌کشد.

این نشان می‌دهد که کیلیان امباپه در همین آغاز کار از چه محبوبیت بالایی برخوردار است. هرچند که ممکن است این انتظارات برایش مشکل‌ساز شود و او را تحت فشار قرار دهد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که پس از جدایی لوکا مودریچ از رئال مادرید، کیلیان امباپه پیراهن شماره 10 رئال مادرید را به تن خواهد کرد.

 1428