رسمی؛ مدافع چپ سابق آ اس رم به ناپولی پیوست

رسمی؛ مدافع چپ سابق آ اس رم به ناپولی پیوست

پایگاه خبری فوتبالی- لئوناردو اسپیناتزولا مدافع چپ ایتالیایی و سابق آ اس رم با انتقالی آزاد به ناپولی پیوست.

به گزارش فوتبالی، لئوناردو اسپیناتزولا مدافع چپ ۳۱ ساله که بعد از پنج فصل حضور در پایتخت ایتالیا با تیم آ اس رم قراردادش در انتهای‌ ماه گذشته میلادی به پایان رسید، به عنوان بازیکن آزاد به تیم ناپولی پیوست و شاگرد آنتونیو کونته شد.

خبر انتقال این بازیکن به ناپولی توسط آئرلیو دی‌ لورنتیس مدیر این باشگاه پس از انجام تست‌های پزشکی اعلام شد. به گفته‌‌‌ی فابریزیو رومانو خبرنگار معتبر ایتالیایی، قرارداد اسپیناتزولا با ناپولی دو ساله خواهد بود. این مدافع چپ پس از تماسی که با آنتونیو کونته داشت تصمیم گرفت به جمع پارتنوپی برای فصل جدید بپیوندد.

با خرید لئوناردو اسپیناتزولا و حضور جیووانی دی لورنزو کاپیتان اول پارنتوپه که هر دو از بازیکنان اصلی در ترکیب تیم قهرمان جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰ آتزوری بودند، حالا آنتونیو کونته دو مهره قوی در چپ و راست دفاع خود دارد.

لئوناردو اسپیناتزولا متولد سال ۱۹۹۳ است. او سابقه بازی برای تیم‌های امپولی، سیه نا، آتالانتا، یوونتوس و آ اس رم را در کارنامه دارد. او در تابستان ۲۰۱۹ پس از یک فصل حضور در یوونتوس و عدم بازی در دقایق زیادی از فصل تصمیم گرفت به رم بپیوندند و در نهایت پس از ۵ فصل حضور در پایتخت و با کسب قهرمانی جام کنفرانس اروپا در فصل ۲۰۲۱/۲۲، اینبار به شهر ناپل خواهد رفت.

۱۴۲۸