عکس؛ خوشحالی ستاره مصدوم تیم ملی ایتالیا از صعود به فینال

عکس؛ خوشحالی ستاره مصدوم تیم ملی ایتالیا از صعود به فینال

پایگاه خبری فوتبالی - لئوناردو اسپیناتزولا مدافع چپ مصدوم تیم ملی ایتالیا از دور بازی نیمه نهایی یورو میان تیم ملی کشورش و اسپانیا را تماشا کرد و پیروزی تیمش و رسیدن به فینال را با خواندن سرود تیم ملی ایتالیا در خانه در کنار پسرش ماتیا جشن گرفت.

به گزارش فوتبالی، مدافع چپ 28 ساله یکی از بهترین بازیکنان یورو بود و عملکرد خوبی را در سمت چپ خط دفاعی تیم ملی کشورش ارائه داد. مدافع رم اما در بازی یک چهارم نهایی مقابل بلژیک دچار مصدومیت شد و پس از عمل جراحی حداقل به مدت شش ماه از میادین دور خواهد بود.

لئوناردو اسپیناتزولا

با وجود عمل جراحی به نظر می رسد که اسپیناتزولا روحیه خوبی دارد، این چیزی است که حداقل از ویدیوی منتشر شده از او در کنار خانواده اش در حین تماشای فینال به نظر می رسید.  ستاره تیم ملی ایتالیا در حالی که روی مبل خانه اش دراز کشیده از پیروزی تیم ملی کشورش در ضربات پنالتی مقابل اسپانیا لذت می برد. البته لئوناردو تنها نیست چرا که پسرش ماتیا هم در کنارش حضور دارد و سرود را می خواند.اسپیناتزولا و تیم ملی ایتالیا حالا منتظر مشخص شدن برنده بازی دانمارک و انگلیس هستند تا حریفشان در فینال را بشناسند. 

البته رمی ها باید هر چه زودتر تکلیف جایگزین این بازیکن را هم مشخص کنند. مورینیو می داند که در غیاب لئوناردو باید بازیکن دیگری را برای سمت چپ خط دفاعی تیمش در ماه های آینده به خدمت بگیرد.

4125