اعلام رسمی معاوضه اسپیناتزولا و پلگرینی توسط یوونتوس و رم

اعلام رسمی معاوضه اسپیناتزولا و پلگرینی توسط یوونتوس و رم

سایت رسمی فوتبالی - لوکا پلگرینی با عقد قراردادی به ارزش 22 میلیون یورو از رم به یوونتوس و لئوناردو اسپیناتزولا با امضای قراردادی به ارزش 29 میلیون یورو از یوونتوس به رم پیوست.

به گزارش فوتبالی، مدافع 20 ساله روز یکشنبه تست های پزشکی خود را انجام داده و تا سال 2023 با یوونتوس قرارداد خواهد داشت. باشگاه یوونتوس اعلام کرد که مبلغ 22 میلیون یورو برای این انتقال در طول 3 سال به رم پرداخت خواهد داشت و باشگاه رم نیز برای جذب اسپیناتزولا مبلغ 29.5 میلیون یورو در همین بازه زمانی پرداخت خواهد کرد. پلگرینی در جریان تیم فصل دوم 19 - 2018 در کالیاری 12 بازی انجام داد و حالا باید برای حضور در ترکیب یوونتوس با الکس ساندرو رقابت کند. مدافع جوان هنوز هیچ بازی ملی در کارنامه خود ندارد و تنها دو بازی برای تیم زیر 21 سال انجام داده است اما باشگاه یوونتوس بسیار روی او حساب کرده و امیدوار است که به زودی در ترکیب تیم اول پیشرفت کند. 

اسپیناتزولا، بازیکن تیم ملی ایتالیا، نیز در جریان 7 سال حضور خود در تورین تنها 10 بازی برای یووه انجام داد و هفت بار به صورت قرضی به تیم های دیگر فرستاده شد. او دو سال در آتالانتا حضور داشت و به این باشگاه کمک کرد که سهمیه اروپا را به دست آورد و آنها برای اولین بار در تاریخ موفق به حضور در لیگ قهرمانان شده اند. این مدافع 26 ساله 7 بازی ملی در کارنامه خود دارد که آخرین آنها چند ماه قبل بوده و امیدوار است که انتقال به باشگاه جدید بتواندد شرایط او را در تیم ملی نیز بهبود ببخشد. او یکی از گزینه های محتمل جانشینی الساندرو فلورنزی در رم است. 

1070