رقابت عربستانی‌ها با گالاتاسرای برای خرید ستاره یورو 2020

رقابت عربستانی‌ها با گالاتاسرای برای خرید ستاره یورو 2020

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه های عربستانی دوباره به لیگ ایتالیا چشم دوخته اند و در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به دنبال خرید ستارگان این لیگ هستند.

به گزارش فوتبالی، جیانلوکا دی مارتزیو خبرنگار ایتالیایی گزارش داده است که برخی باشگاه های ایتالیایی و گالاتاسرای ترکیه برای خرید لئوناردو اسپیناتزولا دفاع چپ رم رقابت می کنند.  اسپیناتزولا یکی از بهترین بازیکنان یورو 2020 بود اما به علت مصدومیتی شدید مجبور شد که مسابقات را ترک کند و بعد از ان نتوانست به سطح درخشان قبلی خود برگردد. 

اسپیناتزولا که در ماه مارس 31 ساله می شود، در ماه ژوئن به پایان قراردادش با رم خواهد رسید و در حال حاضر خبری از تمدید قراردادش نیست. بدین ترتیب گالاتاسرای و برخی باشگاه های عربستانی می خواهند از فرصت استفاده کنند و این بازیکن را به خدمت بگیرند. دی مارتزیو در گزارش خود به اسم باشگاه های عربستانی اشاره نکرده است. اسپیناتزولا در حال حاضر جایگاه خود را در ترکیب رم  به نیکولا زالفسکی داده و نیمکت نشین شده است.  در هر صورت به نظر می رسد که بازیکن ایتالیایی باید بین گالاتاسرای و باشگاه های عربستانی انتخاب کند هر چند که طبیعتا حضور در لیگ عربستان از نظر مالی گزینه بهتری برایش خواهد بود.

4125