رحمان جعفری و بی‌توجهی محض به قرارداد حرفه‌ای با تراکتور!

رحمان جعفری و بی‌توجهی محض به قرارداد حرفه‌ای با تراکتور!

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم تراکتور با وجود اینکه تحت قرارداد این تیم قرار دارد، در مسابقاتی دوستانه پا به توپ شده است!

به گزارش فوتبالی، در تعطیلات لیگ برتر و در حالی که هنوز تمرینات اکثر تیم‌ها آغاز نشده است، تورنمنتی دوستانه در شهر بابل استان مازندران برای بزرگداشت مرحوم هادی نوروزی در حال برگزاری است که بازیکنان لیگ برتری نسبتاً زیادی هم در آن شرکت کرده و در قالب تیم های مختلف بازی می‌کنند.

یکی از این بازیکنان رحمان جعفری مهاجم تازه وارد تراکتوری هاست. مهاجمی که با پیراهن قرمز شروعی طوفانی داشت ولی رفته رفته اثرگذاری وی کمتر شد و در نهایت شاید پنالتی از دست رفته او مقابل مس رفسنجان در جام حذفی باشد که در یاد علاقه مندان تراکتوری مانده است؛ مسابقه‌ای که باخت آن تبعات سنگینی برای باشگاه تراکتور از جمله تصمیم واگذاری محمدرضا زنوزی داشت.

جعفری که با پرداخت پول رضایتنامه توسط تراکتور از شمس آذر قزوین جدا شد، در حالی که هنوز تحت قرارداد تی‌تی‌هاست و برای فصل بعدی باید در اختیار این تیم باشد، بدون توجه به تبعاتی که ممکن است برایش رخ دهد و به نظر بدون مجوز باشگاه تراکتور در حال بازی در تورنمنی محلی است و این در حالی است که بارها شاهد مصدومیت بازیکنان فوتبال در چنین شرایطی بوده‌ایم.

البته به جز جعفری چندین بازیکن دیگر هم چنین شرایطی دارند که البته برخی از آن‌ها بازیکن آزاد هستند و نمی‌توان به آن‌ها خرده گرفت ولی چنین رفتاری توسط یک بازیکن لیگ برتری تحت قرارداد، توجیهی ندارد.

1997