نگاهی به عملکرد این فصل آقای گل سابق لیگ یک/ رحمان جعفری در لیگ برتر هم می‌تازد!

نگاهی به عملکرد این فصل آقای گل سابق لیگ یک/ رحمان جعفری در لیگ برتر هم می‌تازد!

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم شمس‌آذر در لیگ برتر هم درخشش خوبی داشته و توانسته 5 گل تا به اینجای فصل به ثمر برساند.

به گزارش فوتبالی، یکی از مهره‌های مهم فصل گذشته شمس‌آذر که نقش مهمی در صعود تیم قزوینی به لیگ برتر داشت، رحمان جعفری، مهاجم 26 ساله این تیم بود که پس از صعود به لیگ برتر تصمیم گرفت قراردادش را با تیم دقیقی تمدید کند.

رحمان که فصل گذشته آقای گل لیگ یک شده بود، این فصل هم در لیگ برتر خوش درخشیده و تاکنون 5 گل برای شمس‌آذر به ثمر رسانده که چندتا از آن‌ها گل‌های سرنوشت‌سازی بوده‌اند.

اولین گلی که رحمان در این فصل لیگ به ثمر رساند، در بازی هفته دوم مقابل هوادار بود که در دقیقه 87 توپ را وارد دروازه بنفش‌ها کرد ولی نتوانست مانع شکست تیمش شود و شمس‌آذر دو بر یک بازی را واگذار کرد.

گل بعدی او در بازی هفته دهم مقابل پیکان بود که در دقیقه 62 گل تساوی را برای شمس‌آذر به ثمر رساند و بدین ترتیب تیم دقیقی با نتیجه 1-1 از شکست مقابل پیکان گریخت.

گل سوم جعفری در بازی هفته بعد، یعنی هفته یازدهم مقابل گل‌گهر اتفاق افتاد که این بازیکن خیلی زود و در دقیقه 14 توانست تیمش را یک بر صفر از حریف پیش بیندازد، اما این گل در دقیقه 53 توسط زنده‌روح جبران شد تا این بازی هم 1-1 مساوی شود.

اما گل چهارم رحمان که سرنوشت‌ساز بود و سه امتیاز را برای شمس‌آذر به ارمغان آورد، در بازی 23 آذرماه مقابل نساجی بود که جعفری موفق شد در دقیقه 63 دروازه نساجی را باز کند و این بازی که با نتیجه 1-1 دنبال می‌شد، با گل سه امتیازی این بازیکن با نتیجه دو بر یک به سود تیم قزوینی به پایان رسید.

و اما گل پنجم رحمان جعفری که همین امروز مقابل سپاهان اتفاق افتاده، یکی از زیباترین گل‌های این فصل او بود که در دقیقه 6 با یک ضربه سر شیرجه مانند به ثمر رسید.

نکته جالب در مورد رحمان جعفری این است که هر 5 گل او تا اینجای فصل با ضربه سر به ثمر رسیده و این بازیکن استاد استفاده از موقعیت روی ارسال‌هاست.

استعداد بالقوه این مهاجم در گلزنی با ضربه سر، هواداران فوتبال را به یاد علی دایی انداخته که در این زمینه زبان‌زد خاص و عام بود و گل‌های زیادی از این طریق به ثمر رساند.

جعفری که رویای ملی‌پوش شدن و بازی با پیراهن تیم ملی ایران را در سر دارد، این روزها سخت در حال تلاش برای اثبات توانایی‌های خود است و باید دید می‌تواند در آینده نظر کادرفنی تیم ملی را جلب کند یا خیر.

7474