رحمان جعفری: هدف اصلی من ملی پوش شدن است

رحمان جعفری: هدف اصلی من ملی پوش شدن است

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم شمس آذر معتقد است این تیم در لیگ برتر می ماند.


به گزارش فوتبالی، یکی از سوپرایزهای امسال لیگ برتر، شمس آذر قزوین است. تیمی که اول فصل با حواشی زیادی مواجه شد و با کسر امتیاز از این تیم، کسی فکر نمی‌کرد این تیم شرایط خوبی را در طول فصل تجربه کند اما حالا و در پایان هفته دهم، شاگردان سعید دقیقی، با 9 امتیاز، در رده یازدهم قرار دارند.


گفت و گوی فوتبالی با رحمان جعفری از همین موضوع شروع شد:" برای تیمی که تازه به لیگ برتر آمده بود کسر امتیاز شوک بدی بود، ولی خدا را شکر با همدلی و تلاش مجموعه توانستیم از این چالش عبور کنیم."


پس از عملکرد خوبی که شمس آذر داشت ( پیروزی مقابل تراکتور و فولاد و متوقف کردن استقلال در قزوین) به این تیم لقب غول‌کش داده شد. نظر جعفری درباره این لقب را بخوانید:" برای تیم ما مهم نیست که جلوی چه تیمی قرار است بازی کنیم. ما هر بازی می‌رویم که بهترین عملکرد خود را داشته باشیم‌."


جعفری در پاسخ به این سوال که هدف شمس آذر در اولین فصل حضورش در لیگ برتر چیست، چنین پاسخی داد:" تعیین هدف در این مقطع فقط فشار روی مجموعه می‌آورد و اگر دیده باشید ما هم بازی با کیفیت انجام می‌دهیم و در کنار آن هم به دنبال نتیجه‌گیری هستیم. ما قطعا در لیگ برتر خواهیم ماند."


سوال بعدی خبرنگار فوتبالی در خصوص کورس آقای گلی و اینکه جعفری می تواند به جمع مدعیان آقای گلی بپیوندد، بود. پاسخ مهاجم شمس آذر را بخوانید:" بله چرا که نه. هر بازی ابتدا برای موفقیت تیم و بعد برای گلزنی تلاش می‌کنم."


بخش پایانی صحبتهای جعفری، درباره علاقه او به ملی‌پوش شدن بود:" قطعا هدف اصلی من برای امسال این است که نظر کادر فنی تیم‌ ملی را به خودم جلب کنم و خوشبختانه آقای قلعه‌نویی نشان دادند که توجه ویژه‌ای به بازیکنان لیگ برتر دارند."

گفت‌و‌گو از علیرضا آذربرزین/ پایگاه خبری فوتبالی

۲۶۳۶