رحمان جعفری در تراکتور سکونشین شد! (عکس)

رحمان جعفری در تراکتور سکونشین شد! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم خریداری شده تراکتور در نیم فصل لیگ گذشته در بازی دیروز در نیمکت این تیم هم قرار نگرفته بود.

به گزارش فوتبالی، تراکتور با ارائه فوتبالی تهاجمی و چشم نواز توانست با نتیجه پر گل چهار بر صفر از سد هوادار تهران در ورزشگاه شهدای شهر قدس بگذرد تا با هفت امتیاز و موقتاً راهی صدر جدول رده بندی لیگ برتر شود.

اما این برد تی‌تی‌ها در شرایطی به دست آمد که دراگان اسکوچیچ تغییری نسبت به ترکیب بازی قبلی خود مقابل پرسپولیس ایجاد نکرده بود تا با همان نفرات راهی این دیدار شود و البته تعویض هایی قابل پیش بینی هم داشت.

اما شاید اتفاق عجیب لیست اسکوچیچ برای این بازی، بیرون گذاشتن نام رحمان جعفری بود. مهاجمی که نیم فصل لیگ گذشته با پرداخت مبلغ رضایت نامه از شمس آذر قزوین راهی تراکتور شد و برای این تیم هم پنج گل به ثمر رساند تا در مجموع با ۱۰ گل زده در طول فصل، همراه با رضا اسدی دومین گلزن برتر پس از شهریار مغانلو باشد.

البته این تصمیم اسکوچیچ به یکباره نبوده است. سرمربی کروات در بازی اول با مس رفسنجان، رحمان را در ترکیب اصلی قرار داد و در دقیقه ۵۰ وی را تعویض کرد. جعفری در بازی دوم برابر پرسپولیس اما نیمکت نشین شد و در دقیقه ۸۷ وارد میدان شد که نتوانست کاری از پیش ببرد.

اما روند نزولی مهاجم مازندرانی در هفته سوم کامل شد و جعفری حتی گزینه اسکوچیچ برای نشستن روی نیمکت نبود تا راهی سکوهای ورزشگاه شهدای شهر قدس شود! البته اسکوچیچ چند باری به قانون جدید فدراسیون مبنی بر مجوز حضور تعداد کم نفرات بزرگسال در نیمکت اعتراض کرده اما باید به خاطر داشت این قانون از همان بازی اول جاری بوده و جعفری رفته رفته جایگاه خود را حتی روی نیمکت از دست داده است.

گفته می‌شود جعفری شرایط بدنی مناسبی ندارد و نسبتاً دارای اضافه وزن است و البته نتوانسته عملکرد موفقیت آمیزی هم داشته باشد تا در شبی که امیرحسین حسین‌زاده، تومیسلاو اشترکال، سوکول چیکالشی و حتی مهدی عبدی که دقایقی فرصت حضور در میدان را پیدا کرد، برای تراکتور بازی کنند؛ جعفری در کنار تماشاگران شاهد بازی هم‌پستی‌هایش باشد و باید دید این مهاجم در ایام تعطیلات موفق به بازگرداندن اعتماد اسکو خواهد شد یا نه.

1997