در یک اتفاق عجیب مدیر سابق بخش بین الملل استقلال مامور بازگرداندن قایدی شد/ کاظم قیم ایجنت شده است؟

در یک اتفاق عجیب مدیر سابق بخش بین الملل استقلال مامور بازگرداندن قایدی شد/ کاظم قیم ایجنت شده است؟

پایگاه خبری فوتبالی- چه کسی از طرف باشگاه استقلال، مامور صحبت با شباب الاهلی برای بازگرداندن مهدی قایدی به استقلال بود؟

به گزارش فوتبالی، اگرچه اخبار نسبتا زیادی درباره تلاش استقلال برای همکاری مجدد با مهدی قایدی منتشر شده بود اما حالا مشخص شده که کل کاری که تیم مدیریتی فعلی استقلال درباره قایدی انجام داده، ارسال یک نامه ساده به باشگاه شباب الاهلی بوده و پیگیری دیگری از طرف آبی‌ها انجام نشده است.

نکته قابل توجه اینکه در نامه‌ای که به دست فوتبالی رسیده، کاظم قیم! به عنوان نماینده باشگاه استقلال برای راضی کردن باشگاه اماراتی، به شباب الاهلی معرفی شده است! 

کاظم قیم در دوران مدیریت احمد سعادتمند در سال 1399، به عنوان مدیر امور روابط بین‌الملل، وارد باشگاه استقلال شد و در دوران آجورلو، جایش را به حامد افضلی داد که پیش از او مسئول امور بین‌الملل این باشگاه بود.

استقلال در حالی قیم را به عنوان نماینده‌اش معرفی کرده بود که وظیفه او، فقط دریافت پیشنهاد باشگاه اماراتی بوده و در نامه باشگاه استقلال به این مورد اشاره شده که قیم حق هیچ گونه مذاکره‌ای را ندارد! اما مگر کاظم قیم ایجنت شده است یا به دنبال ایجنت شدن؟ 

درباره قیم بد نیست به این نکته اشاره کنیم که او به دبی مهاجرت کرده و ظاهرا قصد ایجنت شدن هم دارد و حتی گفته می‌شود او این روزها در حوزه نقل و انتقالات بازیکنان، فعال شده است. نکته عجیب تر این است که کاظم قیم با یکی از ایجنت‌هایی کار می‌کند که اوایل این ماه و توسط کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، به مدت 3 سال ممنوع‌الکار شده است و عکس صمیمانه او در کنار این ایجنت نزد فوتبالی محفوظ است که در صورت لزوم منتشر خواهد شد.

در هر حال خیلی عجیب است که باشگاه استقلال برای چنین انتقال مهم و بزرگ، مدیر سابق روابط بین الملل باشگاه را که قصد و نیت ایجنت شدن را دارد، معرفی کرده است!

1984